با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!

ساخت وبلاگ

لی دونگ ووک بازیگر سینما و تلویزیون کره جنوبی است که برای اولین بار با بازی در سریال کمدی تلویزیونی "دختر من" آن را بزرگ کرد. او از آن زمان در نمایش های خانوادگی زیادی ظاهر شده است که به او لقب "Wookie" را بخشیده است. لی با شروع فروتنانه در صنعت سرگرمی ، لی در نوع خود مشهور شد و در چندین برنامه متنوع به عنوان مهمان ظاهر شد. او همچنین در نمایش مشهور واقعیت "هم اتاقی ها" شرکت کرده است. لی برای بازی در فیلم ها و تلویزیون و همچنین برای کار به عنوان MC در "قلب قوی" موفق به دریافت جوایز زیادی شده است که در آن بهترین های تازه وارد (MC) و بهترین زوج (با شین دونگ یوپ) را دریافت کرده است. جوایز سرگرمی SBS. او همچنین در موزیک ویدیوهای هنرمندان مختلف کره ای ظاهر شده و موزیک ویدیوی Zozo را با عنوان "قاصدک" کارگردانی کرده است. خواهر کوچکتر او نیز راه او را دنبال کرده و به تجارت نمایش پیوسته است. او در شبکه های اجتماعی فعال است ، جایی که طرفداران زیادی دارد.
دوران کودکی و زندگی اولیه
لی دونگ ووک در 06 نوامبر 1981 در سئول ، کره جنوبی متولد شد. او بزرگترین فرزند از چهار فرزند پدر و مادرش است که از یک طبقه متوسط ​​به وجود آمده اند. او بعد از اولین حضور در دوران دبیرستان ، از خانواده خود حمایت مالی کرد. یکی از خواهران کوچکتر وی نیز در تجارت نمایش فعالیت دارد.
وی تحصیلات خود را در رشته صدا و سیما و هنرهای رسانه ای از دانشگاه جونگبو به پایان رساند. وی برای تأمین هزینه های زندگی خود در حالی که در دانشگاه بود ، نقش های جزئی را در سریال های تلویزیونی بر عهده گرفت. وی همچنین به طور فعال در فعالیت های فرهنگی دانشگاه شرکت می کرد.
حرفه
لی کار خود را در سال 1999 با بازی سونگ جون در مجموعه تلویزیونی "MBC Best Theatre" در مونهاوا پخش صدا و سیما (MBC) آغاز کرد. او در حال اتمام دبیرستان بود که در سریال "مدرسه" در شبکه سیستم پخش کره (KBS) نقش لی کانگ سان را بدست آورد. این سریال بر اساس مضمون دوره نوجوانی ساخته شده بود که لی کاملاً متناسب با آن بود.
برای پنج سال آینده او در تعدادی سریال تلویزیونی خانوادگی درام مانند "یک خانواده رویایی" ، "شهر درام" و "خانواده گرانبها" ظاهر شد. ظاهر بی گناه او در میان اقشار مختلف طرفداران کره جنوبی محبوبیت پیدا کرد که باعث محبوبیت وی شد.
او سرانجام با بازی در سریال کمدی رمانتیک "دختر من" که نه تنها در کره جنوبی بلکه در سراسر آسیا به یک موفقیت تبدیل شد ، آن را بزرگ کرد. عملکرد او باعث شد او به عنوان یک ستاره با توانایی در صنعت سرگرمی کره جنوبی شناخته شود.
او در حال حاضر در یک بازیگر همه فن حریف بالغ شده بود و در سریالهای پرطرفدار مانند "La Dolce Vita" ، "Scent of a Woman" ، "Wild Romance" و "Blade Man" ظاهر شد. سریال فعلی او "نگهبان: خدای تنها و بزرگ" او از سال 2016 در tvN اجرا می شود و همچنان شتاب بیشتری می گیرد.
او که در تلویزیون کره جنوبی نقش آفرینی کرد ، در سال 2006 به فعالیت در فیلم های کره جنوبی روی آورد. اولین بازی خود را با بازی در نقش مکمل در فیلم ترسناک "Arang" انجام داد که نظرات مثبتی دریافت کرد. وی سپس با هیون یانگ نقش اصلی داستان عاشقانه کارآگاهی "The Perfect Couple" را به دست آورد.
لی در کمدی های عاشقانه در بهترین حالت است و طرفدارانش فقط او را در "Heartbreak Library" و "The Beauty Inside" دوست داشتند که به ترتیب در سال 2008 و 2015 اکران شدند. اجرای دیدنی و جذاب او خیلی زود باعث شد که او به نماد جوانی در کره جنوبی تبدیل شود.
لی دونگ ووک به شهرت دست یافت و از سال 2006 به بعد به عنوان مهمان در چندین برنامه متنوع ظاهر شد. از جمله این موارد می توان به "Wowowee" در سال 2006 ، "Happy Together" در سال 2008 و "بازگشت سوپرمن" در سال 2016 اشاره کرد.
او همچنین در فصل یک و دو نمایش واقعیت "هم اتاقی ها" کره جنوبی شرکت کرد که شامل زندگی مشترک با یازده سلبریتی در یک خانه و اشتراک همه خدمات بود. لی یکی از محبوب ترین هم اتاقی های این نمایش بود.
وی با کمدین Shin Dong-yup در MC در برنامه گفتگوی "Strong Heart" در سال 2012-2013 همکاری کرد. او همچنین MC برای جوایز SBS Drama و برنامه تلویزیونی "My Bodyguard" بود.
با پیشرفت حرفه ای او در ویدیو های موسیقی هنرمندان مختلف کره ای ظاهر شد. او همچنین موزیک ویدیوی Zozo را با عنوان 'قاصدک' کارگردانی کرد. او در شبکه های اجتماعی فعال است ، جایی که طرفداران زیادی دارد که مشتاقانه منتظر اجرای بعدی او هستند.
کارهای عمده
سریال های تلویزیونی وی شامل "مدرسه" (1999 - 2000) ، "شهر درام" (2001) ، "دوست داشتن شما" و "زندگی صادقانه" (2002) ، "سرزمین شراب" (2003) ، "خانواده گرانبها" (2004) ، "دختر من" (2005) ، "بوی زن" (2011) ، "عاشقانه وحشی" (2012) ، "هتل شاه" و "مرد تیغه" (2014) و "نگهبان: خدای تنها و بزرگ" ( 2016 - 2017).
وی در فیلم های "Arang" (2006) ، "The Perfect Couple" (2007) ، "Heartbreak Library" (2008) ، "The Recipe" (2010) و "The Beauty Inside" (2015) بازی کرده است.
لی برای نمایش های "Strong Heart" (2012-2013) ، "SBS Drama Awards" (2012) و "My Bodyguard" (2016) MC بوده است.
او در چندین برنامه Variety از جمله "Wowowee" ، "Happy Together" ، "Running Man" ، "Entertainment Weekly" و "Retu of Superman" به عنوان میهمان حضور داشته است.
وی یکی از اعضای بازیگر سریال های واقعیت شو "اتاق هم نشین" در فصل 1 و 2 بود.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 780 تاريخ : 31 شهريور 1399 ساعت: 15:14

نام جو هیوک بازیگر و مدل کره جنوبی است. او بیشتر برای حضور در مجموعه های تلویزیونی "Who Are You: School 2015" ، "عروس خدای آب" و "وزنه برداری پری کیم بوک جو" شناخته شده است. علاوه بر اینها ، او در برنامه های تلویزیونی "پنیر در دام" ، "عاشقان ماه: ریو قلب قرمز" ، "عروس هاباک" ، "وسوسه فریبنده" و "پری دریای بیکار" بازی کرده است. جو هیوک همچنین در برنامه های مختلفی از جمله 'Saturday Night Live Korea'، 'Off to School'، 'Running Man'، 'Celebrity Bromance'، 'My Ear's Candy' و 'به عنوان مهمان و بازیگر حضور داشته است. سه وعده غذا در روز: دهکده گوچانگ '. وی همچنین در تعداد کمی موزیک ویدیو برای خوانندگان محبوب کار کرده است. او که از موفقیت های ستاره جوان کره ای صحبت می کند ، در حرفه بازیگری خود جوایز زیادی را به دست آورده است. او برای بازی در "Who Are You: School 2015" برنده جایزه بهترین بازیگر جدید در چهارمین رویداد APAN Star Awards شد. همان عملکرد باعث شد وی جایزه محبوبیت ، بازیگر را در مراسم 29 امین جوایز KBS Drama دریافت کند. جو هیوک همچنین برای کار در فیلم "وزنه برداری پری کیم بوک جو" جایزه بهترین بازیگر جدید را در سی و ششمین دوره جوایز MBC Drama دریافت کرد.
حرفه
نام جو هیوک کار خود را به عنوان مدل در سال 2013 هنگامی که برای مجموعه بهار / تابستان SONGZIO Homme مدل سازی می کرد آغاز کرد. سال بعد ، او در فیلم های موسیقی Akdong Musician برجسته شد و همچنین اولین بازیگری خود را در تلویزیون درام "پری دریایی بیکار" انجام داد. در این مدت ، او همچنین در یک قسمت از "شنبه شب زنده کره" به عنوان مهمان بازی کرد. در سال 2015 ، این بازیگر کره ای به عنوان هان یی آن در سریال درام نوجوانان "Who Are You: School 2015" و به عنوان جین هیونگ وو در سریال "Glamorous Temptation" انتخاب شد.
او همچنین در سریال "Running Man" به عنوان مهمان بازی کرد و در یک موزیک ویدیو از آهنگ "Chocolate" ظاهر شد. یک سال بعد ، او در سریال های تلویزیونی "Cheese in the Trap" ، "Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo" و "وزنه برداری پری کیم بوک جو" نقش مکمل را بازی کرد. در همان سال ، او به عنوان عضوی از بازیگران در نمایش های مختلف "Celebrity Bromance" ، "Three Meal a Day" و "My Ear's Candy" فعالیت کرد. سپس در سال 2017 ، نام در نقش Ha Baek در یک مجموعه عاشقانه فانتزی با عنوان "عروس حباک" ظاهر شد. او به زودی اولین حضور خود را در صفحه نمایش بزرگ در فیلم "قلعه Ansi" انجام خواهد داد.
زندگی شخصی
نام جو هیوک در 22 فوریه 1994 در بوسان کره جنوبی به عنوان تنها فرزند والدینش متولد شد. در 16 سالگی به سوون نقل مکان کرد. او در کالج تحصیل نکرد چون فکر می کرد اصلاً لازم نیست. در آوریل 2017 ، آژانس نام گزارش داد که او و لی بازیگر مدل لی سونگ کیونگ در یک رابطه عاشقانه هستند. با این حال ، در تاریخ 18 آگوست 2017 ، آنها فاش کردند که هر دو به دلیل مشغله زیاد به رابطه خود پایان داده اند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 167 تاريخ : 30 شهريور 1399 ساعت: 15:0

Seo Kang-joon یکی از مشاهیر مشهور در صنعت فیلم سازی کره جنوبی است. او کار خود را در سال 2012 با حضور در چند قسمت از "To the Beautiful You" که از شبکه SBS پخش شد آغاز کرد. وی همچنان در چندین نقش جزئی ظاهر شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را به عنوان بازیگر نقش مکمل در مجموعه تلویزیونی "نگهبان مشکوک خانه" در سال 2013 به دست آورد. وی سپس در یک سریال کمدی عاشقانه با عنوان "بانوی تنها حیله گر" بازی کرد و نظرات مثبت بسیاری را دریافت کرد. برای کار خود را در همان. نقش او در این مجموعه همچنین باعث شد وی در هفتمین دوره جوایز درام کره جایزه بگیرد. در سال 2016 ، هنگامی که در سریالی با عنوان "پنیر در دام" بازی کرد ، به موفقیت بزرگی دست یافت. وی در این سریال در نقش پیانیست بازی کرد. او همچنین در چند موزیک ویدیو ظاهر شده و به عنوان خواننده در گروهی به نام "5urprise" فعالیت می کند ، که در سال 2013 به آن پیوست. Seo نیز یک پیانیست با استعداد است ، و از کودکی به نواختن ساز مشغول است.
دوران کودکی و زندگی اولیه
سئو در 12 اکتبر 1993 لی سئونگ-هوان در گانپو ، استان گیونگی کره جنوبی متولد شد. "لی" نام خانوادگی وی است. او به همراه خواهر بزرگترش بزرگ شد.
او از نژاد آسیای جنوبی است. هنگامی که او آرزوی بازیگری شدن خود را فاش کرد ، والدینش مخالفتی نکردند ، اما برای اینکه بتواند از پس هزینه هایش برآید مجبور شد شغلهایی را به صورت نیمه وقت در نظر بگیرد زیرا از طرف والدین هیچ پولی به او داده نمی شود.
تنها کمکی که او از پدر و مادرش داشت این بود که به او اجازه دادند در خانه آنها بخوابد. اما بعداً سئو فهمید که اهداف والدینش همیشه خوب است.
هنگامی که هشت ساله بود ، شروع به یادگیری پیانو کرد و این کار را برای هفت سال آینده ادامه داد. در 17 سالگی برای مدت 17 ماه برای تحصیل در مدرسه بین المللی Ipoh مالزی اعزام شد.
او می گوید پدر و مادرش برای یادگیری پیانو و تحصیل در خارج از کشور با او همخوانی داشته اند ، اما از آنها سپاسگزار است که به او اجازه دادند تجارب شگفت انگیزی داشته باشد.
وی سپس برای تحصیل در رشته هنرهای نمایشی در کالج دونگ سئول حضور یافت.
در آغاز کار
Seo در صنعت سرگرمی در سال 2013 به عنوان خواننده اولین بار هنگامی که به گروهی به نام "5urprise" پیوست ، فعالیت خود را آغاز کرد. او رهبر یک گروه 5 نفره بود.
برخلاف سایر گروه های موسیقی ، "5urprise" اولین بار از طریق یک درام موبایل با عنوان "After School: Lucky or Not" آغاز شد. این گروه تک آهنگ خود را با نام "Hey You Come On" منتشر کرد که بخشی از موسیقی متن این مجموعه بود.
Seo قبل از اولین حضور در گروه ، در موزیک ویدیوهای گروه ها و هنرمندانی مانند 'Hello Venus' و Ailee ظاهر شده بود. او همچنین به عنوان دانشجو در قسمت سوم و هفتم سریال "To the Beautiful You" از SBS ظاهر شده بود. سپس در سال 2013 به عنوان مهمان در "دکتر خوب" KBS2 ظاهر شد.
حرفه بازیگری
مهارت های بازیگری او برای اولین بار زمانی شناسایی شد که وی در نقش یک شخصیت مهم در SBS 'The Suspicious Housekeeper.' این سریال داستان یک خانه دار را که مظنون به قاتل است روایت کرد.
او نقش برجسته خود را در سال 2014 بدست آورد وقتی که در سریال عاشقانه "بانوی مجرد حیله گر" نقش مهمی ایفا کرد. در این سریال ، او با لی مین جونگ همبازی شد. او همچنین در مجموعه تلویزیونی "چه اتفاقی برای خانواده من می افتد؟" کره جنوبی ظاهر شد.
او سپس در یک حرکت عاشقانه با عنوان "عشق من ، عروس من" ظاهر شد که بازسازی شده از محبوبیت 1990 به همین نام بود. اگرچه این فیلم به عنوان یک فیلم پرطرفدار ادامه یافت ، اما به سئو فقط یک نقش جزئی در فیلم پیشنهاد شد.
وی سپس در نمایش متنوع "هم اتاقی" از شبکه SBS ظاهر شد. این یک نمایش واقعیت بود که در آن 11 سلبریتی مجبور بودند با هم در یک خانه زندگی کنند. او یکی از هم خانه های نمایش بود.
در سال 2015 ، او در "سیاست پر زرق و برق" شبکه MBC ظاهر شد. فعالیت بعدی او به عنوان عضو بازیگر در یک مجموعه تلویزیونی با عنوان "برای ادامه دادن" بود.
در سال 2016 ، او سرانجام هنگامی که در پیانویست در "Cheese in the Trap" بازی می کرد ، نقش اصلی را به دست آورد. بازی او در این سریال باعث شهرت و همچنین چند جایزه نیز شد.
سال 2016 سال خوبی برای Seo به حساب می آمد زیرا او در اقتباس کره ای از مجموعه کمدی سیاه آمریکایی معروف "Entourage" ظاهر شد. این مجموعه تلویزیونی از نظر تجاری شکست خورد ، اما فرصت های بازیگری دیگری را برای Seo فراهم کرد که به او کمک کرد تا بتواند حرفه.
وی سپس در یک نمایش واقعیت دیگر با عنوان "قانون جنگل در تونگا" کار کرد که از SBS پخش شد. او همچنین در قسمت های هفتم و هشتم SBS '' Entertainer 'ظاهر کاموایی داشت.
او برای بازی در نقش Nam Shin که پس از یک حادثه در سریال KBS2 "Are You Human Too too" به کما می رود ، وارد او شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 293 تاريخ : 29 شهريور 1399 ساعت: 15:0

یو سئونگ هو بازیگر مشهور کره جنوبی است که در دوران کودکی برای بازی در نقش سنگ وو در فیلم 'The Way Home' در کانون توجهات قرار گرفت. سفر او در دنیای زرق و برق و سرگرمی از اواخر دهه 1990 با تبلیغات تلفن همراه هنگامی که مادرش عکس های خود را به یک آژانس تبلیغاتی ارسال کرد ، آغاز شد. به دنبال چند سریال تلویزیونی ، او به نقش موفقیت آمیز سانگ وو در فیلم کم هزینه "راه خانه" رسید که تا به امروز از بهترین کارهای او محسوب می شود. این فیلم در حالی به عنوان یک فیلم موفق مطرح شد که او را به سمت ستاره شدن سوق داده و عنوان "برادر کوچک ملت" را برای او به ارمغان آورد. وی سپس برای بازی در چندین فیلم دیگر مانند "قلب است ..." و "فراموش نشدنی" در نهایت از یک کودک هنرمند به یک بازیگر نوجوان با فیلم هایی مانند "استاد تحصیل" و "شعله های تمایل" تبدیل شد. او در سریال های تلویزیونی مختلف مانند "The King and I" و "The Legend" نسخه های جوان قهرمانان مرد را بازی کرد. او اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی "پیشنهاد عملیات" به دست آورد. به دنبال خدمت سربازی اجباری ، او با بازی در سریال های تلویزیونی مانند "به خاطر بسپار: جنگ پسر" و "امپراطور: صاحب ماسک" به جریان اصلی بازیگری بازگشت. و فیلم های ‘Joseon Magician’ و ‘Seondal: The Man Who Sells the River’.
دوران کودکی و زندگی اولیه
یو سئونگ هو در 17 آگوست 1993 در اینچئون کره جنوبی در خانواده ای فقیر به عنوان کوچکترین فرزند در میان دو فرزند متولد شد.
او در "دبیرستان باکشین" تحصیل کرد و از آنجا فارغ التحصیلی خود را در فوریه 2012 به پایان رساند. پس از آن تحصیلات خود را برای تمرکز بر حرفه بازیگری متوقف کرد.
حرفه
او در سال 1999 و در حدود شش سالگی وارد صنعت سرگرمی شد که در یک تبلیغات تلفن همراه شرکت می کرد و از مادرش که عکس فوری خود را به یک آژانس تبلیغاتی ارسال کرده بود.
اولین بازیگری او به عنوان بازیگر کودک در سال 2000 با مجموعه تلویزیونی 'Daddy Fish' اتفاق افتاد. این امر با دو تولید تلویزیونی دیگر در سال 2001 دنبال شد.
او اولین فیلم خود را با فیلم کم هزینه خانواده "راه خانه" به نویسندگی و کارگردانی لی جئونگ هیانگ آغاز کرد. این فیلم روشی را نشان می دهد که شخصیت او سانگ وو ، یک پسر هفت ساله متولد شهر ، به تدریج یاد می گیرد که از زندگی روستایی قدردانی کند ، وقتی مادربزرگ 78 ساله خود را لال ، اما ناشنوا نیست (با بازی کیم ایول بون) تابستان را با او سپری کنید.
سادگی و داستان دل انگیز "The Way Home" که در 5 آوریل 2002 منتشر شد ، بیش از چهار میلیون نفر را به خود جلب کرد و به این ترتیب تبدیل به یک فیلم موفق شد که 24،952،738 دلار آمریکا در گیشه آراسته شد. همچنین جایزه بهترین فیلم سال را از "The Grand Bell Awards" که معادل کره ای "جوایز اسکار" آمریکایی محسوب می شود ، مورد تحسین منتقدان قرار داد.
موفقیت فیلم «راه خانه» راه او را برای رسیدن به ستاره در چنین سن لطیف هموار کرد و لقب «برادر کوچک ملت» را به وی بخشید.
پس از آن او چند فیلم از جمله "Happy Ero Christmas" (2003) و "Don’t Don't Papa" (2004) را قبل از حضور در نقش اصلی بعدی خود به عنوان Chan-yi در 26 اکتبر 2006 فیلم درام کره جنوبی منتشر کرد. "قلب ...." در گیشه 4،678،547 دلار آمریکا درآمد کسب کرد.
در همین حال ، او در چندین مجموعه تلویزیونی ظاهر شد ، که بسیاری از آنها او را در نسخه های جوانتر شخصیت های مرد نشان می داد. اینها شامل "نامه عشق" (2003) ، "دریادار جاودانه یی سان سین" (2004) ، "پادشاه و من" (2007) و "افسانه" (2007) بود.
فیلم بعدی او "فراموش نشدنی" (2008) بود که در آن نقش گیل سو را نوشت. سال بعد او نقش اصلی کیم جونگ-چول را در اکشن "شهر پدران" که در 15 اکتبر 2009 اکران شد ، بازی کرد.
نقش اصلی بعدی او در فیلم مهیج "رمز و راز دوره 4" با بازی در مقابل کانگ سو-را بود. این فیلم که در تاریخ 12 آگوست 2009 اکران شد 67602 پذیرش را به خود اختصاص داد و با فروش 360944 دلار آمریکا در گیشه موفق شد. در سطح بین المللی با عنوان "The Clue" منتشر شد. عملکرد برجسته تلویزیونی وی در آن سال اجرای کیم چونچو در درام تاریخی MBC "Queen Seondeok" از MBC بود.
او یکی از نقش های اصلی هوانگ باک هیون را در مجموعه تلویزیونی "کارشناسی ارشد" کره جنوبی بازی کرد که از 4 ژانویه تا 23 فوریه 2010 برای 16 قسمت از KBS2 پخش شد. در آن سال او همچنین نقش کیم مین جائه ، دومین را بازی کرد فرزند نسل یک خانواده ثروتمند Chaebol در مجموعه تلویزیونی "شعله های آتش".
در اواخر سال 2010 او به همراه خواننده ، ترانه سرا ، تهیه کننده ضبط و بازیگر کره جنوبی کره جنوبی دوئت خواند با عنوان "من به عشق اعتقاد دارم" برای برنامه خیریه درخواست عشق. دفترچه یادداشتی که توسط وی مشاهده می شود و یتیمان جنگ را در محله های فقیرنشین سریلانکا مشاهده می کند ، اساس متن ترانه است.
سونگ هو سپس با ایفای نقش یک قاتل یئو وون در مجموعه تلویزیونی تلویزیونی اکشن تلفیقی کره جنوبی "Warrior Baek Dong-soo" که از 4 ژوئیه 2011 تا 10 اکتبر 2011 برای 29 قسمت از SBS پخش شد ، حضور داشت. آموزش هنرهای رزمی و شمشیربازی برای همگام سازی با شخصیت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 571 تاريخ : 28 شهريور 1399 ساعت: 15:0

یئو جین گو بازیگر کره جنوبی است که به دلیل بازی در نقش یک بازیگر کودک در فیلم هایی مانند 'فیلم غمگین' و 'یک گل منجمد' در مراحل اولیه زندگی حرفه ای خود شناخته شده است. حضور شایان ستایش او بر روی صفحه نمایش به او لقب "Nation's Little Brother" را بخشید. در اوایل سال های نوجوانی ، وی مشهورترین بازیگر کودک بود که به خاطر به تصویر کشیدن نسخه های جوان شخصیت های اصلی روی صفحه شناخته می شد. یو در سئول متولد شد ، همیشه دوست داشت بازیگر شود و از سنین بسیار کم شروع به تست ممیزی کرد و سرانجام در سن 8 سالگی موفق به دریافت نقش در فیلم "غمگین" شد. او از بین 150 بچه ای که برای ممیزی برای همان نقش ، و یئو تهیه کنندگان را با استعداد خود مجذوب خود کرد. یو پس از اولین فیلم خود ، بازیگری در "Antique" و "A Frozen Flower" قدرت بازیگری خود را نشان داد. او همچنین در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی موفق مانند "Tazza" ، "Gourmet" و "Swallow the Sun" ظاهر شده است. او با "Hwayi: A Monster Boy" ، فیلمی که چندین جایزه برای آن دریافت کرد ، به نقش های اصلی تبدیل شد.
دوران کودکی و زندگی اولیه
یئو جین گو در 13 آگوست 1997 در یک خانواده طبقه متوسط ​​به بالا در سئول متولد شد. او نزد برادر کوچکترش بزرگ شد. هر دو برادر به نمایش ها و فیلم های تلویزیونی اعتیاد داشتند ، سلیقه ای که آنها از پدرشان به ارث برده بودند که اتفاقاً یکی از طرفداران بزرگ سینما بود.
در حدود 5 سالگی ، یئو شروع به فشار دادن به پدر و مادرش در مورد رویاهایش برای حضور در نمایش ها و فیلم های تلویزیونی کرد. این برای والدین او یک شوک آور بود زیرا آنها تعجب می کردند که چطور ممکن است چنین بچه جوانی در حرفه خود اینقدر جدی باشد. با اثبات اینکه سن فقط یک عدد است ، یئو برای چندین نقش در نمایش های تلویزیونی شروع به تست ممیزی کرد و حمایت والدینش همیشه با او بود و مادرش معمولاً او را به ممیزی ها می برد.
یو پس از گذراندن چند تست مأموریت ناموفق ، برخی از دروس بازیگری غیررسمی را گذراند ، اما سرانجام او برای "فیلم غمگین" انتخاب شد ، جایی که وی در آن نقش پارک هوی چان را بازی می کرد. یئو در آن زمان 8 ساله بود و از بین 150 بازیگر کودک انتخاب شد.
یو به مدرسه پسرانه رفت ، که بعداً برای او ناخوشایند شد زیرا بعداً به فردی نسبتاً خجالتی در اطراف دختران تبدیل شد. و پس از بازیگر شدن ، او زمان خود را بین تحصیل و پروژه های بازیگری مدیریت کرد و سرانجام در دبیرستان نامگانگ در سال 2016 فارغ التحصیل شد. در آن زمان ، حرفه فیلم و تلویزیون او سرعت بسیار خوبی را افزایش داد اما با اصرار والدینش ، یئو با ادامه تحصیلات عالیه خود در گروه تئاتر از دانشگاه معتبر چونگ آنگ در سئول ادامه داد.
حرفه
در سال 2005 ، یئو جین گو در فیلم "داستان غم انگیز" به عنوان یک کودک 8 ساله ظاهر شد ، که این زمینه را برای تکالیف بعدی فیلم و تلویزیون او هموار کرد و او حتی مجبور نبود زیاد منتظر بماند زیرا مجموعه نمایشی "می خواهم دوست داشته باشم" در سال 2006 ، جایی که او اتفاقاً در نقش فرزند بیمار یک مادر تنها بازی کرد. اگرچه نقش او جزئی بود و سریال خود مسئله خاصی نبود ، یئو با موفقیت توانست توجه چندین آژانس استعدادیابی را به خود جلب کند.
در سال 2006 ، او نسخه جوانتر قاتل را در فیلم مهیج تاریک "بدون رحمت برای بی ادب" بازی کرد. در سال 2007 ، او در دو فیلم "Santamaria" و "Dance of the Dragon" ظاهر شد و هر دو فیلم باعث توجه بیشتر وی شد.
سال 2008 ثابت کرد که یئو نسبتاً خوبی است زیرا او اولین جایزه بازیگری خود را برای بازی در سریال "Iljimae" و Tazza گرفت. در هر دو سریال ، او نقش نسخه جوانتر شخصیت های اصلی را بازی کرد. او در همان سال جایزه بهترین بازیگر کودک SBS را دریافت کرد.
او همچنین در سال 2008 در دو فیلم بزرگ با عنوان "یک گل منجمد" و "آنتیک" ظاهر شد و هر دو فیلم به موفقیت های تجاری دست یافتند. کمبود نقش های خوب در سال 2009 وجود داشت و تنها نکته قابل توجهی که پیش روی او قرار گرفت سریال "خورشید را قورت دهید" بود. او برای نقش خود در سریال 2010 غول پیکر ، خودش را عمیقاً در شخصیت غوطه ور کرد و قول داد که با همان شدت به تمام نقش های بازیگری آینده اش نزدیک شود.
تا سال 2011 ، یئو بزرگ شده بود و بیشتر به بازی در شخصیت های نوجوان پرداخت. او در درام "درخت عمیق ریشه دار" ظاهر شد که این کار را با اصرار بازیگر جانگ هیوک ، که همچنین نسخه قدیمی شخصیت یئو را در سریال "تازو" بازی کرده بود ، انجام داد.
در سال 2012 ، یئو نقش یک شاهزاده جوان را در درام تاریخی "ماه در آغوش خورشید" بازی کرد ، که مشخص شد نقش تعیین کننده حرفه بازیگری او است. او همچنین در همان سال در درام 'Missing you' ظاهر شد. هر دو نمایش فوق العاده بازدید شد و یئو به خاطر بازی در هر دو نمایش ، جایزه بهترین بازیگر جوان MBC را دریافت کرد.
فیلم 2013 "Hwayi: The Monster Boy" اولین باری بود که یئو در یک فیلم نقش اصلی را بازی می کرد. این فیلم با موفقیت منتقدین و تجاری روبرو شد و یئو برای بازی در نقش یک جوان گیج کننده جوایز متعددی را بدست آورد. او جایزه فیلم اژدهای آبی را برای بهترین بازیگر دریافت کرد و جوانترین بازیگر تاریخ جوایز اژدهای آبی شد که چنین افتخاری دریافت کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 193 تاريخ : 27 شهريور 1399 ساعت: 15:0

کانگ ها نئول بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کره جنوبی است. وی در حالی که تحصیلات خود را در رشته تئاتر از دانشگاه چونگ آنگ ادامه می داد ، از سنین جوانی شروع به بازیگری کرد. اولین نقش اصلی وی در تئاتر در نمایش موزیکال "مرا هیجان کن" بود. او در آغاز کار خود عمدتا در تئاتر بازی کرد و بعداً به فیلم و تلویزیون تبدیل شد. بازی او در نقش یئون نمسان در فیلم کمدی جنگ کره جنوبی با عنوان "قهرمانان نبرد" سنگ قدم او بر روی صفحه نمایش بزرگ بود. او با بازی در سریال های تلویزیونی "Hometown Over the Hill" ، "Midnight Hospital" و "To the Beautiful You" به شهرت زیادی رسید. او چند بار به عنوان مهمان ظاهر شده است و به عنوان یک بازیگر ثابت در برنامه واقعیت سفر 'Youth Over Flowers' حضور داشته است. بازیگری او در "Lovers Moon: Scarlet Heart Ryeo" یکی از بهترین بازی های او بوده است که برای آن برنده جایزه CF Star و جایزه تعالی بازیگر در یک درام فانتزی شده است. نام کانگ با تعدادی از همبازیان وی عجین شده است ، اما هنوز قرار نیست که به یک رابطه جدی برسد. وی در حال حاضر مشغول انجام خدمت اجباری سربازی خود است و پس از آن احتمالاً به حرفه بازیگری خود بازمی گردد. او نیز مانند اکثر ستارگان امروزی طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.
دوران کودکی و زندگی اولیه
کانگ ها نئول در 21 فوریه 1990 در بوسان کره جنوبی کیم ها نئول به دنیا آمد. پدرش خواننده فولکلور بود که در سن جوانی به او آواز خواندن و نواختن گیتار را آموخت. پدر و مادر او هر دو در صنعت سرگرمی کره جنوبی بودند. او یک برادر کوچکتر دارد که به تجارت نمایش نیز پیوسته است.
کانگ در دوران کودکی اضافه وزن داشت و از چاقی خود آگاه شد. او تمرینات منظم و رژیم غذایی سختی را شروع کرد تا با اتمام دبیرستان شکل بگیرد.
او می خواست دنباله روی پدر و مادرش باشد و مدرک تئاتر خود را از دانشگاه چونگ آنگ گرفت. او 16 ساله بود که برای اولین بار در تئاتر کره جنوبی به عنوان جانگ یانگ شیل در نمایش موزیکال "The Celestial Watch" ظاهر شد. سال بعد او برای تحصیل در سریال تلویزیونی Mom مامان من! Super Mom! ’و همینطور نمایشنامه‘ Carpe Diem ’. او همچنین در حالی که در دانشگاه بود در موسیقی ویدیویی "Fly to the Sky" 'Still Pretty Today' ظاهر شد.
وی در طول روزهای دانشگاه خود در فعالیت های فرهنگی دانشگاه حضور فعال داشت و مورد توجه تهیه کنندگان و کارگردانان صنعت فیلم و تلویزیون کره جنوبی قرار گرفت.
حرفه
در سال 2010 هنگامی که برای نقش مهمی در نمایش موزیکال "هیجان من" بر اساس داستان واقعی ناتان لئوپولد و ریچارد لوئب که جنایت کامل را انجام می دهند ، انتخاب شد ، فعالیت حرفه ای او در تئاتر افزایش یافت. اجرای وی مورد تقدیر قرار گرفت و پس از آن موزیکال "Assassins" در سال 2012 دنبال شد ، که در مورد تلاش برای ترور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است.
کانگ از تئاتر به صفحه نمایش بزرگ منتقل شد و به عنوان یئون نمسان در فیلم کمدی جنگ کره جنوبی با عنوان "قهرمانان میدان جنگ" به کارگردانی لی جون ایک در سال 2011 ظاهر شد. این فیلم در جشنواره فیلم آسیایی نیویورک و جشنواره Fantasia به نمایش درآمد. نظرات مثبت دریافت کرد
در این دوره او همچنین با بازی در نقش کیم جونگ هووی در سریال تلویزیونی "Hometown Over the Hill" و یانگ چانگ سو در "بیمارستان نیمه شب" به صفحه نمایش کوچک برخورد کرد. سریال تلویزیونی دیگر او "به شما زیبا" در سال 2012 پخش شد.
در سال 2015 ، او یکی از شلوغ ترین برنامه های خود را داشت زیرا در حال فیلمبرداری همزمان برای چهار فیلم همراه با بازی در نقش لی جونگ سو در سریال تلویزیونی "Missing Noir M" بود. او همچنین به عنوان نقش اول در نمایش موزیکال "هارولد و مود" ظاهر شد.
او در سال 2016 در فیلم کمدی رمانتیک "مثل برای دوست داشتن" در نقش لی سو هو بازی کرد. او همچنین در سریال های معروف تلویزیونی "Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo" و "Entourage" ظاهر شد که در زمان نخست پخش شد شبکه های SBS و tvN به ترتیب.
کانگ ها نئول در فصل 3 برنامه واقعیت سفر کره جنوبی به نام "Youth Over Flowers" شرکت کرد. این نمایش شامل سفر به ایسلند بود که در ابتدا کانگ به دلیل تعهدش به جوایز فیلم اژدهای آبی ، قرار نبود به آن بپیوندد. با این حال ، تیم رئال شو او را با انتخاب وی از محل برگزاری جوایز برای پیوستن به سفر خود ، متعجب کرد. این تیم "شفق قطبی" را که نمایشی طبیعی از نورهای قطبی است و عمدتا در عرض های جغرافیایی بالاتر دیده می شود ، ضبط کرد.
آخرین آنها کمدی اکشن "دونده های نیمه شب" به کارگردانی کیم جو هوان و تریلر مرموز "یادآوری شب" به کارگردانی جانگ هنگ جون است.
امروز کانگ ها نئول به عنوان یکی از بازیگران با استعداد کره جنوبی با آینده ای امیدوار کننده در نظر گرفته شده است. او در شبکه های اجتماعی فعال است و طرفداران زیادی دارد.
کارهای عمده
از فیلم های مهم وی می توان به oes Heroes Battlefield ’(2011) ،‘ Morging Grave ’(2014) ،‘ Empire of Lust ’و‘ Twenty ’(2015) ،‘ Like for Likes ’(2016) و‘ Midnight Runners ’(2017) اشاره کرد.
او در سریال های تلویزیونی ظاهر شده است ... مامان من! Super Mom! ’، 'Hometown Over the Hill' ، 'To the Beautiful You' ، 'Monstar' ، 'Two Weeks' ، 'Angel Angel' ، 'Missing Noir M' و 'Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo'.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 551 تاريخ : 26 شهريور 1399 ساعت: 15:0

Bae Suzy یک بازیگر و خواننده کره جنوبی است ، که قبل از حرفه بازیگری ، عضوی از گروه موسیقی دختر معروف کره ای بود 'miss A'. او که در گوانجو ، کره جنوبی متولد و بزرگ شده بود ، همیشه می دانست که از زندگی اش چه می خواهد و بچه ای کاملاً طبقه بندی شده بود ، امری نادر برای بچه های هزاره. پس از بزرگ شدن ، او در مدرسه هنرهای نمایشی در سئول تحصیل کرد و کار خود را به عنوان مدل مرکز خرید در سن 15 سالگی آغاز کرد. او وارد نمایش شکار استعدادها "Mnet Superstar K" شد و در ابتدا مورد علاقه قضات قرار گرفت ، اما نمی توانست " در برابر مجریان با استعداد بسیار خوب عمل کردم و حذف شدم. اما این باعث دلسردی او نشد و او در ادامه با تشکیل یک گروه دخترانه "دلتنگ A" با JYP Entertainment شد. او پس از موفقیت در موسیقی ، بازیگری را با فیلم هایی مانند "Architecture 101" و "Sound of a Flower" و مجموعه های تلویزیونی "مانند" Uncontrollably Fond "و" My Love from the Star "آغاز کرد. در سال 2017 ، Bae با اولین آلبوم انفرادی خود با عنوان "بله؟" نه؟ ’و به شدت در انتظار انتشار برنامه تلویزیونی جدید خود با عنوان« در حالی که خواب بودید »است.
دوران کودکی و زندگی اولیه
با سوزی در دهم اکتبر 1994 در منطقه بوک گوانجو ، کره جنوبی متولد شد و از بائه وان جوان و جئونگ هیون سوک متولد شد. او در میان پدر و مادر و دو خواهر و برادرش ، یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر بزرگ شد.
او در اوایل زندگی خود عاشق موسیقی شد و به همه چیز گوش می داد ، از موسیقی کلاسیک کره ای گرفته تا آهنگ های غربی. او می خواست در کسب و کار سرگرمی نامی برای خود دست و پا کند.
والدین او از آرزوهای دخترش حمایت کردند و وقتی او به او گفت که او کار منظمی نمی خواهد و می خواهد در دانشکده هنرهای نمایشی سئول ثبت نام کند ، کاملاً از او حمایت کردند. Bae سخت تلاش کرد تا مهارت های خود را به عنوان بازیگر و مجری صحنه افزایش دهد.
ظاهر زیبا و جذاب او به او کمک کرد تا در انجام کارهای مدلینگ در کیف و در سن 15 سالگی ، او در حال مدل سازی برای مارک های مختلف بود و وقتی فارغ التحصیل شد ، وقت آن بود که با بزرگترین علاقه او ، موسیقی شروع کند.
گرچه با استعداد بود ، اما در مورد راه درست شروع صنعت بی خبر بود و خود را در یک مسابقه بزرگ شکار استعداد کره ای تحت عنوان "Mnet Superstar K" در سال 2009 تست داد و برای رقابت در بین شرکت کنندگان از سراسر کشور انتخاب شد. اما او نتوانست در این نمایش موفق شود و در دورهای اول حذف شد.
حضور کم او در این برنامه کافی بود تا او را به چشم یک آژانس بزرگ استعدادیابی JYP Entertainment بیاندازد ، جایی که او به عنوان یک کارآموز شروع به کار کرد. وقتی دوره آموزش به پایان رسید ، او را به فی و جیا معرفی کردند و سه نفر از آنها گروه دخترانه خود را به نام "miss A" ایجاد کردند. مدتی بعد ، مین به گروه پیوست و در مارس 2010 ، گروه آماده شروع كلی بود.
حرفه
گروه "Miss A" سفر موسیقی خود را در چین آغاز کردند و با ضبط و اجرای آهنگ تبلیغاتی این شرکت با عنوان "Love Again" ، توسط سامسونگ الکترونیکس ثبت نام کردند.
این گروه اولین حضور رسمی خود را با تک آهنگ "دختر خوب دختر خوب" انجام داد ، که در بین جوانان کره ای مورد توجه قرار گرفت و "خانم A" به تبلیغ آهنگ در سراسر کشور ادامه داد و در اواخر سال 2010 ، آهنگ دیگری ارائه شد از تک آهنگ های آنها با عنوان "نفس بکش".
در اواسط سال 2011 ، این گروه اولین آلبوم خود را با عنوان "کلاس A" ارائه دادند که یک موفقیت بزرگ تجاری و مهم بود و گروه برای تبلیغ آلبوم خود یک کنسرت سراسری را آغاز کردند. برای مدت کوتاهی در همان سال ، گروه به یک تور بین المللی از جمله چین رفتند و با سرمایه گذاری بعدی خود ، یک آلبوم استودیویی با عنوان "Touch" در اوایل سال 2012 ، به کره بازگشتند.
به غیر از موسیقی ، Bae خودش را به کارهای دیگری نیز مشغول می کرد. او به عنوان میزبان بسیاری از مراسم اهدای جوایز و نمایش های موسیقی مانند ‘Show! هسته موسیقی '،' M! شمارش معکوس ، جوایز موسیقی سئول و جوایز طلایی دیسک. او محبوب شد و پیشنهادات بازیگری قبلاً باران او را شروع کرده بود.
در ژانویه 2012 ، Bae اولین بازی خود را با "Dream High" انجام داد ، که اتفاقاً یک درام دبیرستانی برای SBS بود. وی همچنین ایجاد OST رسمی نمایش را با عنوان "کودک زمستانی" به وی اعتبار دادند. این درام در کره و در سطح بین المللی نیز بسیار محبوب شد ، طرفداران این نمایش همچنان ادامه یافتند و در جوایز KBS Drama ، سوزی برای بازی خود دو جایزه گرفت.
در سال 2012 ، Bae با بازی در فیلم "معماری 101" ، اولین بازی خود را در این فیلم انجام داد ، جایی که او نقش نسخه جوان قهرمان اصلی فیلم فیلم را بازی کرد. این فیلم به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و از بازی شایان ستایش Bae استقبال گسترده ای از او شد.
در سال 2012 ، Bae در یک نمایش تلویزیونی واقعیت با عنوان "جوانان شکست ناپذیر 2" و یک درام "بزرگ" نیز دیده شد. اگرچه او به دلیل کارهایش به عنوان نوازنده مورد توجه قرار گرفت ، اما هنوز به عنوان یک بازیگر جایگاه محکمی پیدا نکرد. با این حال ، برای فیلم "Architecture 101" ، او برای اولین بازی خود در جوایز هنری Baeksang جایزه دریافت کرد.
در سال 2013 ، او برای اولین بار در یک درام اکشن دوره ای با عنوان "Gu Family Book" ظاهر شد و بازیگری او به طور گسترده ای مورد ستایش قرار گرفت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 572 تاريخ : 25 شهريور 1399 ساعت: 19:43

پارک هیونگ سیک خواننده و بازیگر کره جنوبی است که کار خود را با خوانندگی آغاز کرد ، سپس در رشته های تلویزیونی و سریال های تلویزیونی فارغ التحصیل شد. بعد از چند وظیفه مدلینگ و حضور در ویدیو موسیقی ، او در خط مقدم به عنوان بخشی از گروه 9 عضو پسران ZE: A ظاهر شد و در یک درام موسیقی "Temptation of Wolves" ظاهر شد و با گروه شروع به گشت و گذار کرد. توقف بعدی بازیگری بود و اولین حضور خود را در سال 2012 با مجموعه تلویزیونی "من تو را به یاد دارم" انجام داد و بعداً در "مامان ساختگی" بازی کرد ، جایی که او به عنوان خواننده یک گروه مستقل بازی کرد. در سال 2013 ، یک نمایش درام با عنوان "سیریوس" در مورد دو برادر دوقلو با شخصیت های کاملاً مخالف ظاهر شد و تحسین هایی که او برای این نمایش دریافت کرد با نقش های گوشتی در تلویزیون دنبال شد. طرفداران او با سریال هایی مانند "مردان واقعی" و "وراث" بیشتر رشد کردند. او در سال 2013-2016 در نمایش موزیکال "سه تفنگدار" ظاهر شد. در مورد جوایز ، او 2 جایزه بهترین بازیگر KBS درام برای "What with this Family" و 2 جایزه دیگر برای حضور در سریال "High Society" را از آن خود کرده است. در 25 سالگی ، از هم اکنون ، او مشغول وظایف بازیگری خود بوده و برای یافتن وقت برای انجام موسیقی بیشتر تلاش می کند.
دوران کودکی و زندگی اولیه
پارک هیونگ سیک در شانزدهم نوامبر 1992 در یونگینگ کره جنوبی به عنوان پسر دوم در یک خانواده کاملا مذهبی متولد شد. مادر بودایی وی در پیروی از شیوه های بودایی بسیار پیرو رفتار بود و پیروی از چنین آیینی ، پارک توسط یک راهب بودایی نامگذاری شد.
پارک به خانواده ای از طبقه متوسط ​​بالاتر تعلق داشت و پدرش در موقعیت بالایی در BMW کره کار می کرد ، که اتفاقاً پیرو هنر رزمی کره ای گومدو نیز بود. هیون سیک و برادرش از همان روزهای ابتدایی در معرض آن بودند و در حالی که وی در استاندارد ششم بود ، پارک شروع به تمرین گومدو کرد و بعداً موفق به دریافت گواهینامه هنر رزمی شد.
اما پارک علاقه های عمیق دیگری نیز داشت ، او به موسیقی و آواز اعتیاد داشت و از همان نوجوانی همیشه به دنبال پسرهای دیگر بود تا با او همکاری و تمرین موسیقی داشته باشند. در دبیرستان Shinghal ، پارک کاملا محبوب شد زیرا او به عنوان یک دانش آموز دوره متوسطه خواننده اصلی گروه موسیقی بود و گروه پسران او در بسیاری از کنسرت ها در سراسر کشور اجرا می کرد.
اما هیچ پاسخی از طرف خانواده وی در مورد حرفه احتمالی موسیقی وجود نداشت و انتظار می رفت که وی برای ایجاد شغل در حرفه پدر و مادر ، راه پدرش را دنبال کند و از این رو ، وی در دانشگاه هنرهای فرهنگی دیجیتال سئول ثبت نام کرد ، جایی که وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل می کرد. اما او از آرزوهای موسیقی خود فروگذار نکرد و با صدا و آلات موسیقی به تمرین ادامه داد.
او بعداً در مصاحبه ای صحبت کرده است که مدتهاست که در دوران نوجوانی مورد آزار و اذیت قرار می گرفت و این حمایت دوستان و نزدیکانش بود که به او کمک کرد تا از مرحله خارج شود.
حرفه
Park Hyung-sik در اوایل سال 2009 شروع به اجرا کرد زیرا خوش تیپ بودن و حضور دلنشین او باعث شد وی به عنوان رهبر مرد در یک ویدیو موسیقی موسیقی ویدیویی Jewellery S با عنوان "تاریخ" به عنوان رهبر اصلی بازی کند. در همان سال ، پارک نیز شروع به مدل سازی کرد و در کمپین های چند مارک یکنواخت ظاهر شد. در آن زمان ، گروه ZE: A تشکیل شد و گروه اولین حضور خود را در نمایش واقعیت "Debut Diary" ، جایی که پارک به همراه اعضای گروه خود ظاهر شد ، انجام دادند.
این گروه اولین آلبوم خود را در سال 2010 با عنوان "Nativity" منتشر کرد و تک آهنگ از آلبوم با عنوان "Mazeltov" به ویژه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. هنگامی که این آلبوم در 7 ژانویه منتشر شد ، به شماره 1 بسیاری از نمودارهای کره تبدیل شد و گروه چندین نمایش چریکی را در سراسر کشور آغاز کرد ، و با موفقیت در مورد آنها هیاهو ایجاد کرد.
پس از انتشار آلبوم موفق دیگری با عنوان "جهشی برای انفجار" ، گروه در ژوئیه 2010 تور آسیایی را آغاز كرد. در دسامبر همان سال ، گروه با آلبوم بعدی خود به زبان ژاپنی ، با پذیرایی از طرفداران ژاپنی خود ، با نام "نامه عشق" / My Only Wish '، این آلبوم اولین بار در جدول موسیقی Oricon در رتبه دوم قرار گرفت.
کار در گروه کند شد و بسیاری از اعضای گروه با دیگر پروژه های خود مشغول شدند و پارک ، که در سال 2010 در چند نقش جزئی در برنامه های تلویزیونی ظاهر شد ، مشتاقانه منتظر اولین حضور مهم خود در یک مجموعه تلویزیونی بود ، که درام SBS 2012 بود "من تو را به یاد دارم". بعداً در همان سال ، او در سریال 'Dummy Mommy' نقش یک خواننده جوان مبارز یک گروه مستقل را بازی کرد. این دو نقش اولیه باعث ایجاد هاله ای از او در جوانان کره ای شد و او مورد علاقه طرفداران فوری قرار گرفت.
او با ایفای نقش در "سیریوس" ، درامی که پارک را در نقش شخصیت جوانتر دوقلوها با شخصیت های متضاد به تصویر می کشد ، به شهرت بیشتری دست یافت. عملکرد وی با استقبال گسترده ای روبرو شد.
در مارس 2013 ، پارک به همراه چهار نفر دیگر از اعضای گروه خود ، گروه پشتیبانی گروه خود را به نام ZE: A Five ایجاد كرد. سال کاملاً یک اتفاق برای پارک رقم خورد زیرا بازی وی در درام "Nine: Nine Time Travels" او را در معرض شهرت سراسری قرار داد و تهیه کننده نمایش با تمجید از پارک گفت که او یکی از درخشان ترین استعدادهای جوان از کشور.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 289 تاريخ : 24 شهريور 1399 ساعت: 15:0

Park Seo-joon بازیگر کره جنوبی است که بیشتر بخاطر حضور در مجموعه های تلویزیونی "او زیبا بود" ، "گلدان های طلا" ، "مرا بکش ، من را شفا بده" ، "یک کلمه گرم" ، "هوارنگ: شاعر" جوانان جنگجو و برای راه من مبارزه کنید. او همچنین در فیلم هایی مانند "Perfect Game" ، "The Chronicles of Evil" ، "Midnight Runners" و "The Beauty Inside" بازی کرده است. علاوه بر اینها ، پارک میزبان برنامه موسیقی 'Music Bank' و همچنین SBS Drama Awards بوده است. وی حتی در موزیک ویدیوهایی برای هنرمندان مشهوری مانند The One و Kim Ji Soo کار کرده است. این بازیگر کره جنوبی همچنین به دلیل عشق به طرفدارانش مشهور است. او اولین جلسه طرفداران خود را در مرکز هنری Goyang Eoullimnuri برگزار کرد و به بیش از 2500 هوادار سلام کرد. او که در مورد جوایز و افتخارات پارک صحبت می کرد ، برای بازی در "گلدان های طلا" جایزه "بهترین بازیگر جدید" را در دومین دوره جوایز APAN Star دریافت کرد. وی همچنین جایزه "بهترین سبک سال" را در هفتمین دوره جوایز سبک زندگی هرالد دونگا دریافت کرد. رویداد. و چیزهای دیگری برای آمدن وجود دارد! پارک برای کار خود در "یک کلمه گرم" جایزه "ستاره جدید" را در مراسم جوایز SBS دریافت کرد. او همچنین چندین بار جوایز MBC Drama را به دلیل کمک به نمایش های تلویزیونی "مرا بکش ، من را شفا بده" و "او" دریافت کرده است. زیبا بود
پارک سئو جون
اعتبار تصویر
 قبلی بعدی

لیست های پیشنهادی: مشاهیر قد بلند افراد مشهور قد بلند بازیگران قوس بازیگران بازیگرانی که در 30 سالگی هستند
حرفه
Park Seo-joon فعالیت خود را در صنعت سرگرمی در سال 2011 هنگامی آغاز کرد که در کلیپ موسیقی تک آهنگ Bang Yong-guk با عنوان "I Remember" ظاهر شد. در همان سال ، او در فیلم "بازی عالی" ظاهر شد. پس از این ، او مجموعه های تلویزیونی "Dream High 2" و "Shut Up Family" را انجام داد. سپس در سال 2013 ، بازیگر کره جنوبی برای فیلم های "گلدان های طلا" ، "جشنواره درام" و "یک کلمه گرم" انتخاب شد. در طی آن سال ، وی همچنین میزبان برنامه موسیقی "Music Music" برای شبکه KBS2 بود.
یک سال بعد ، پارک در نقش یون دونگ ها در درام تلویزیونی "عاشقانه جادوگر" و همچنین در ویدیو موسیقی The One ظاهر شد. او همچنین میزبان جوایز SBS Drama در سال 2014 بود. در سال 2015 ، او فیلم های "The Chronicles of Evil" و "The Beauty Inside" را ساخت و همچنین در نمایش های "Kill Me، Heal Me" و "She Was Pretty" بازی کرد.
پس از این ، پارک در مجموعه تلویزیونی "Hwarang: The Poet Warrior Youth" کار کرد. سپس در سال 2017 به عنوان هوانگ کی جون در فیلم "Midnight Runners" و به عنوان Go Dong-man در درام "Fight for My Way" انتخاب شد. در همین زمان ، او همچنین در موزیک ویدیوی آهنگ Kim Ji Soo ظاهر شد "رویای تمام روز".
زندگی شخصی
پارک سئو جون در 16 دسامبر 1988 در سئول ، کره جنوبی متولد شد. او دو برادر کوچکتر دارد. وی در سال 2008 در سن 19 سالگی برای خدمت سربازی اجباری ثبت نام کرد و در سال 2010 مرخص شد. علاوه بر این ، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این بازیگر کره جنوبی در دسترس رسانه ها نیست.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 197 تاريخ : 23 شهريور 1399 ساعت: 15:10

کیم سو هیون بازیگر محبوب کره جنوبی است که به خاطر نقشهای متنوع خود در بسیاری از فیلمها و سریالهای تلویزیونی تحسین شده کره ای شناخته می شود. کیفیت کار او افتخارات متعددی را در طول سال ها برای او فراهم کرده است مانند حضور در مشهور قدرت Forbes Korea و بسیاری از جوایز سینمایی و تلویزیونی برای بازی هایش. کیم در سئول به دنیا آمد و بزرگ شد ، در مدرسه محبوبیت زیادی نداشت ، در واقع او برعکس بود. یک نوجوان خجالتی ، ترسو و کم اعتماد به نفس ، که حتی نمی تواند بدون عصبی شدن با غریبه ها صحبت کند. مادرش او را از این مرحله خارج کرد و کیم شروع به بازیگری کرد تا بیشتر خودش را به چالش بکشد و با یک شانس و سخت کوشی ، خود را در کار کرد در "لبخند پنیر کیمچی" ، یک نمایش تلویزیونی کره ای 2007 که اتفاقاً اولین بازیگری او باشد. پس از رد شدن برای نمایش محبوب "Boys over Flowers" ، کیم احساس دلسردی نکرد و ممیزی را پیش گرفت. و از هم اکنون ، او بهترین فیلم های کره ای دهه گذشته را به اعتبار خود داشته است ، مانند "دزد" و "مخفیانه ، عالی". لیست طولانی او در برنامه های تلویزیونی موفق شامل "Dream High" ، "Moon Embracing the Sun" و "The Producers" است.
دوران کودکی و زندگی اولیه
کیم سو هیون در شانزدهم فوریه 1988 در سئول ، پایتخت ملی کره جنوبی در یک خانواده کمی آشفته متولد شد. پدرش که اتفاقاً نوازنده بود ، بیشتر وقت خود را صرف ساخت موسیقی و نادیده گرفتن خانواده اش در این راه کرد. او خواننده اصلی گروه موسیقی کره ای "Seven Dolphins" بود و هنگامی که کیم هنوز خیلی جوان نبود خانواده خود را ترک کرد تا درک کند زندگی بدون پدر به چه معناست.
این به شدت بر روان او تأثیر گذاشت ، زیرا کیم به کودکی بسیار خجالتی ، ناجور و دارای عزت نفس پایین تبدیل شد و مادرش از این بابت نگران بود. او تلاش می کرد تا در برابر غریبه ها صحبت کند و این می تواند یک ویژگی مهم باشد که رشد اجتماعی او را متوقف می کند. مادر به کمک آمد و او را در کلاس های درام ثبت نام کرد زیرا معتقد بود که این کار باعث می شود بتواند مقداری در معرض هنر بازیگری قرار بگیرد ، که روش خوبی برای مقابله با ترس شما است زیرا اجرای در مقابل جمعیت شوخی نداشت. کیم به آرامی به آن تبدیل شد و وقتی دیگر از آن دور شد ، او دیگر یک بازیگر خوب و یک شخص تغییر یافته بود.
قبل از اینکه در یک دبیرستان ثبت نام کند ، او قبلاً فردی با اعتماد به نفس بود و در مدرسه بازیگری می کرد و از همه جا تحسین می کرد. نگاه جذاب او کمک بزرگی بود و بسیاری از مردم در دوران دبیرستان پیش بینی می کردند که این مرد قرار است یک قلب قلب ملی شود.
او که از دبیرستان خارج شده بود ، بازی در قسمت های تلویزیونی کره ای را شروع کرده بود و در سال 2009 ، خود را در بخش فیلم و تئاتر دانشگاه چونگ آنگ ثبت نام کرد و برای کسب درآمد جانبی ، مدتی را به صورت نیمه وقت شروع به مدل سازی کرد.
حرفه
کیم سو هیون برای اولین بار در یک کمدی با عنوان "لبخند پنیر کیمچی" در سال 2007 در یک نقش جزئی ظاهر شد و در سال بعد ، نقش اصلی او در درام "ماهی جنگل" محبوبیت بیشتری برای او ایجاد کرد. معلوم شد که نقش کوچک او در "لبخند پنیر کیمچی" به شدت مورد توجه تهیه کنندگان و مخاطبان قرار گرفته است. این نمایش سرانجام با کسب جوایزی از جمله جایزه Peabody ، جایزه اتحادیه پخش آسیا و اقیانوسیه و جایزه جشنواره درام سئول به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. اگر چیزی وجود داشته باشد ، این یک شروع رویایی برای یک ستاره نسبتاً جوان بود.
در همان سال ، او یک فیلم کوتاه به نام "شکوفه گیلاس" ساخت و همچنین در یک نمایش متنوع "مسابقه خوشمزه" ظاهر شد. اما به نوعی ، آنچه به نفع او بود ، این واقعیت بود که او برخلاف دیگر بازیگران جوان کره ای علاقه زیادی به ایجاد یک تصویر به عنوان یک پسر عاشق نداشت ، او نقش های بازیگری خود را معقولانه انتخاب کرد و در فیلم کوتاه "بدترین" برنده جایزه ظاهر شد دوست و آنچه بیشتر توانایی وی را به عنوان یک بازیگر خارق العاده تقویت کرد ، نقش او در درام تلویزیونی "خانه پدر" بود.
در سال 2011 ، بزرگترین نقش شغلی او بود که باعث شد در کره محبوبیت زیادی داشته باشد. او شخصیت هیچ کس محلی را بازی کرد که بعدا معلوم شد یک موسیقی دان خارق العاده در "Dream High" است. این درام ، به غیر از تبدیل شدن به یک نمایش محبوب در داخل کشور ، برای بازیگران و خدمه نیز شهرت بین المللی به همراه آورد. کیم به شدت برای این نقش آماده شده بود و همچنین دو ترانه برای مجموعه درام موسیقی خوانده بود.
دوره حضور وی به عنوان یک پادشاه جوان در دوره تحسین شده "ماه در آغوش گرفتن از خورشید" در سال 2012 کیم را به سطح جدیدی از شهرت رساند. وی برای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر تلویزیون در جوایز هنری Baeksang شد. کیم همچنین چند آهنگ برای این مجموعه آواز خواند و پس از این موفقیت ، شروع به دریافت پیشنهادات بیشتر و بیشتر ، در قالب فیلم های بیشتر و معاملات تأیید کرد. فقط در سال 2012 ، او 15 قرارداد تایید را امضا کرد و شروع به امضای فیلم کرد.
همچنین در سال 2012 ، اولین فیلم سینمایی او با نام 'The Thieves' وارد سینماها شد و فیلم هیجان انگیز Heist در نهایت به دومین فیلم کره ای پردرآمد در همه زمان ها تبدیل شد. این موفقیت با فیلم بعدی او "مخفیانه ، عالی" ادامه یافت و به یکی از پردرآمدترین فیلم های سال کره تبدیل شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 214 تاريخ : 22 شهريور 1399 ساعت: 15:14

جیمز فرانکو بازیگر آمریکایی است که قبل از بازی در نقش های "مرد عنکبوتی" ، "مگس خوار" ، "شیر" ، "127 ساعت" و "هنرمند فاجعه" مورد توجه سریال های "Freaks and Geeks" قرار گرفت.
جیمز فرانکو کیست؟
جیمز فرانکو ، بازیگر ، در 19 آوریل 1978 در پالو آلتو ، کالیفرنیا متولد شد. وی در سال 1999 در سریال NBC Freaks and Geeks به موفقیت موفقیت آمیز خود دست یافت. وی اولین فیلم خود را در فیلم Never Been Kissed 1999 (1999) بازی کرد و به دنبال آن کمدی عاشقانه 2000 Whatever طول می کشد بازی او در فیلم بیوگرافی کابل TNT در سال 2001 جیمز دین ، ​​جایزه گلدن گلوب 2002 را به عنوان بهترین بازیگر به فرانکو تحمیل کرد. از جمله اعتبارات بعدی می توان به حق رای دادن مرد عنکبوتی ، Flyboys ، Tristan + Isolde ، Milk ، Eat Pray Love و 127 Hours اشاره کرد که وی نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای آن به دست آورد. در سال 2018 ، فرانکو موفق به کسب یک پیروزی دیگر در گلدن گلوب برای The Disaster Artist شد.

عکس جیمز فرانکو
جیمز فرانکو

سنین جوانی و تحصیل
جیمز ادوارد فرانکو در 19 آوریل 1978 در پالو آلتو ، کالیفرنیا ، بزرگترین فرزند از سه برادر متولد داگ فرانکو و نویسنده و سردبیر بتسی لوین متولد شد. فرانکو در دبیرستان پالو آلتو تحصیل کرد ، جایی که به خاطر طغیان هایش معروف شد. وی بعداً در مصاحبه ای با گاردین گفت: "در دو سال اول دبیرستان ، با پلیس به سختی به خاطر چیزهای جزئی دچار مشکل شدم: دیوار نویسی ، سرقت ، تصادف اتومبیل" ، این احساس عصبانیت نوجوانان بود. من از پوست خودم راحت نبودم و خجالتی بودم و درست به موقع روشهایم را عوض کردم تا نمرات خوبی بگیرم. "

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال 1996 ، فرانکو مدت کوتاهی در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، تحصیل کرد و در آنجا به تحصیل در رشته زبان انگلیسی و نمایش پرداخت. او در سال اول تحصیل خود را رها کرد و به دنبال بازیگری رفت. (او بعداً به UCLA بازگشت و مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد.) در اواخر شیفت کار در مک دونالد برای تأمین مخارج زندگی ، فرانکو در اولین نقش اصلی خود در سن 19 سالگی ظاهر شد ، به عنوان برایان در سریال درام جنایی Pacific Blue (1997) .

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی
'Freaks and Geeks'
پس از 15 ماه مطالعه فشرده با رابرت کارنگی مربی برجسته درام در مدرسه بازیگری / هالیوود شمالی هالیوود ، تئاتر Playhouse West ، در سال 1999 ، فرانکو به نقش موفقیت آمیز خود دست یافت: به عنوان دانیل دساریو دلسوز / پسر بد در سریال تلویزیونی بسیار تحسین شده اما کوتاه مدت Freaks و Geeks (1999–2000) که ست روگن ، شلوغ مشغول فیلیپس ، جیسون سگل و لیندا کاردلینی نیز در آن بازی کرده اند. این کمدی نوجوان خیلی زود طرفداران فرقه مانند پیدا کرد.

در همان سال ، فرانکو اولین فیلم خود را با وسیله نقلیه درو باریمور هرگز بوسیده نشد. در سال 2000 ، او در کمدی رمانتیک "هرچه که بخواهد" بازی کرد.

'جیمز دین'
اما این عملکرد برجسته عنوان فرانکو در نسخه بیوگرافی کابل TNT 2001 جیمز دین بود که باعث شد منتقدان از جای خود بلند شوند و توجه بازیگر جوان را جلب کنند. با بازی در نقش دین ، ​​او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سال 2002 به خود اختصاص داد. بعداً فرانکو گفت که با انتخاب سیگار - دو بسته سیگار در روز برای این نقش آماده می شود.

حق رای دادن "مرد عنکبوتی"
همچنین در سال 2002 ، جیمز فرانکو در کنار رابرت دنیرو و فرانسیس مک دورماند در درام جنایی City by the Sea ظاهر شد و در فیلم یک پسر روسپی که به سرباز تبدیل شد ، در فیلم Sonny بازی کرد. او که در همان سال به کرایه تجاری بیشتری روی آورد ، نقش هری آزبورن ، پسر شرور گرین گابلین را در فیلم Spider-Man به عهده گرفت. این بازیگر برای بازی در نقش شخصیت در دو قسمت زیر از حق رای دادن فیلم بازگشت - مرد عنکبوتی 2 (2004) و مرد عنکبوتی 3 (2007).

در همین زمان ، فرانکو به طور مشترک در مورد نویسنده ای فیلم نوشت که با گوریل سخنگو با عنوان میمون (2005) زندگی می کند. وی در این پروژه با مریوتر ویلیامز ، نویسنده و مجری سابق نیکلودئون همکاری کرد.

'Flyboys' ، 'Tristan + Isolde'
فرانکو در سال 2006 به خاطر بازی در نقش هواپیمایی Blaine Rawlings در فیلم Flyboys جنگ جهانی اول مورد تحسین قرار گرفت. برای ایفای نقش ، فرانکو مجبور شد مجوز خلبانی را بدست آورد. در همان سال ، فرانكو در كنار سوفیا مایلز در عاشقانه / درام تیزرنگ تریستان + ایزولدا بازی كرد - وضعیت سمبل جنسی خود را در هالیوود تقویت كرد (و قلب زنان جوان را در همه جا شکست).

نامزد اسکار برای "127 ساعت"
فرانکو دو سال بعد با بازی در فیلم Nights in Rodanthe (2008) ، با بازی ریچارد گیر و دایان لین ، به ژانر درام رمانتیک بازگشت ، قبل از بازی در نقش اسکات اسمیت در شیر برنده جایزه (2008) ، در کنار بازیگر مشهور شان پن (در نقش هاروی) شیر). در سال 2010 ، فرانکو به عنوان آلن گینزبرگ ، شاعر افسانه ای بیت ، در فیلم بیوگرافی زوزه با تحسین منتقدان بازی کرد. در همان سال ، این بازیگر بزرگترین افتخار مهم خود را تا به امروز کسب کرد: نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد ، برای بازی در درام ماجراجویی 127 ساعت (2010). این فیلم داستان واقعی تجربه نزدیک به مرگ یک کوهنورد کوهستانی در یوتا را پس از اینکه تخته سنگی افتاده بازوی او را خرد کرده و در یک دره به دام می اندازد ، روایت می کند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 174 تاريخ : 21 شهريور 1399 ساعت: 15:55

زندگینامه
بدنیا آمدن
27 ژانویه 1973 (47 سالگی)

متولد شده
تهران ، تهران ، ایران ، جمهوری اسلامی

شادمهر عقیلی (متولد 1973) نوازنده ، خواننده و ترانه سرا ایرانی متولد تهران ، ایران است.

پدر شادمهر ، از جانبازان جنگ ایران و عراق ، هنگامی که شادمهر فقط یک دانش آموز جوان بود ، درگذشت. شادمهر جوان با تشویق برادر و مادرش تحصیل موسیقی را آغاز کرد. او درست قبل از 12 سالگی نواختن پیانو و ویولن را آموخت. گیتار همچنین ابزاری است که شادمهر نواختن آن را به طرز ماهرانه ای فرا گرفت. پس از انقلاب ایران در سال 1979 ، وی وارد مدرسه ای از هنرهای تهران شد و در مدت کوتاهی از هوش و ذکاوت بالایی در آهنگسازی و پخش موسیقی برخوردار شد. در زمان کودکی شادمهر تحت تأثیر سیاوش شمس ستاره پاپ فارسی و خوانندگان دیگری مانند اندی قرار گرفت.

عقیلی پس از دریافت دیپلم موسیقی ، هنگامی که موسیقی پاپ در ایران ممنوع بود ، وارد "آموزشگاه موسیقی تلویزیون" شد. حدود سال 1995 اولین موسیقی پاپ مجاز پس از انقلاب در تلویزیون رسمی ایران پخش شد. این موسیقی نمایشی با شعر احمد شاملو بود که توسط خشایار اعتمادی خوانده شد.

عقیلی موسیقی زیادی برای خوانندگان دیگر ساخت. سرانجام ، در سال 1997 ، اولین آلبوم او با نام بهارمان ("بهار من") ارائه شد که مجموعه ای از موسیقی کلاسیک و فولکلوریک بود که توسط عقیلی (ویولن ، گیتار ، پیانو ، صفحه کلید) تنظیم و تنظیم شد. در همان سال صدای او در مبود ، اولین موسیقی آوازی او شنیده شد ، و پس از آن او کار را ادامه داد که منجر به مسافر ("مسافر") ، اولین آلبوم کامل آوازی او شد. در سال 1999 او یک آلبوم انقلابی به نام Dehati ("روستایی") با راک اند رول ، 6'n'8 و ریتم های محبوب ایجاد کرد. با این حال ، هیچ یک از آهنگ های او مجاز به پخش در رسانه های عمومی (به عنوان مثال تلویزیون) نبودند. شادمهر سخت تلاش کرد تا مجوز آلبوم Adam o Hava (آدم و حوا) را بگیرد که قرار بود در سال 2001 منتشر شود. با این حال ، نه تنها او این کار را نکرد ، بلکه به عنوان خواننده ، نوازنده نیز ممنوع شد. ، یا برای نمایش در برنامه های تلویزیونی.

او که چاره دیگری نداشت ، در سال 2002 تصمیم گرفت ایران را ترک کند تا موسیقی خود را در کانادا و بدون هیچ محدودیتی ادامه دهد. خیالی نیست ("بدون نگرانی") ، آدامفروش ("خائن" ، 2004) و "پاپ کورن" آخرین آلبوم های وی هستند که در کانادا و ایالات متحده منتشر شده اند. علاوه بر این ، شادمهر در دو فیلم به نام های پاره پرواز (2000) و شب براهنه (2001) بازی کرد.

در اکتبر 2006 ، شادمهر با اجرای اولین برنامه کنسرت خود در تاریخ 17 نوامبر 2006 در تئاتر وارنر در واشنگتن دی سی ، شادمهر برای اجرای تور ایالات متحده وارد شد. شادمهر عقیلی اکنون با همسرش میا میسا در لس آنجلس کالیفرنیا زندگی می کند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 176 تاريخ : 20 شهريور 1399 ساعت: 15:31

تاریخچه شخصی
ناظری در سال 1950 در یک خانواده کرد در کرمانشاه ، ایران متولد شد. وی آموزش موسیقی سنتی را از پدر و عموهایش دریافت کرد. وی در مراسم صوفیانه (عارف اسلامی) به اجرای برنامه پرداخت ، آواز را از همان سنین پایین آغاز کرد و حتی از یازده سالگی در تلویزیون ملی ایران آواز خواند. ناظری تحصیل در ردیف ، رپرتوار کلاسیک فارسی را آغاز کرد و با برخی از استادان موسیقی مدرن فارسی از جمله عبدالله دوامی ، نورالی برومن و محمود کریمی کار کرد. وی همچنین برای نواختن تار (ساز زهی) نزد حبیب الله صالحی تحصیل کرد. در سال 1969 او اولین ضبط خود را صادر کرد.

دائرlopالمعارف 1080

در اوایل قرن بیست و یکم وی در آواز کلمات نویسندگان صوفی مانند جلال الدین رومی ، شیخ عطار و حافظ شیرازی تخصص دارد. ناظری که بلبل پرشین و پاواروتی ایران نامیده می شود ، به دو زبان فارسی و کردی آواز می خواند و با عارف و شیدا ، گروه های برجسته در ایران همکاری کرده است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی سمفونی هایی است که شامل نوشته های نویسنده کلاسیک فارسی حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

تأثیرات و مشارکت ها
ناظری با شنیدن موسیقی مذهبی صوفی و ​​شنیدن اجراهای سنتی کلاسیک ایران بزرگ شد. او در ایران به افسانه تبدیل شد و بیش از چهل آلبوم از جمله گل صد برگ برگ (گل صد برگ) ، یادگار دوست (خاطرات دوست) ، صدای سخن عشق (صدای کلمه عشق) را ضبط کرده است. ، و شور آنگیز (جویگور). وی به دلیل تحریک علاقه به موسیقی کلاسیک ایرانی در میان نسل های جوان این کشور اعتبار دارد. در سال 2000 ، ناظری با گروهی به نام گروه مولوی به تور ایران رفت. آنها یک سری کنسرت برجسته در بیست شهر کشور برگزار کردند و جوانان ایرانی را با ژانر موسیقی کلاسیک آشنا کردند. در سالهای اخیر او با پسرش ، حافظ ناظری ، نوازنده ای تحسین شده و به تنهایی اجرای برنامه داشته است و مخاطبان فروخته شده در سراسر جهان را از جمله تور "مسیر مولوی" در آمریکای شمالی در 2005-2006 خوشحال کرده است.

چشم انداز جهان
ناظری هم در داخل و هم در خارج از کشور شناخته شده و مورد تحسین قرار گرفته و یکی از مشهورترین موسیقی دانان ایران در خارج از کشور است که بخشی از آن نتیجه سالها تور در سراسر جهان است. در سال 1975 مقام اول را در Concours de Musique Traditionnelle بدست آورد. در سال 2007 فرانسه مدال معتبر Légion d'honneur را به او اعطا کرد و ایران جایزه خانه موسیقی خود را به او اعطا کرد.


قانونمندی
کار ناظری هنوز به پایان نرسیده است ، اما مطمئناً او را به خاطر نقش مهمی که در زنده نگه داشتن سنت های موسیقی صوفیانه در ایران و ارتقا awareness آگاهی فرهنگی ایرانی در خارج از ایران بازی کرد ، در زمانی که چهره کشور در غرب اغلب تحت سلطه منفی بود ، به یاد می آوریم. تصاویر.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 151 تاريخ : 19 شهريور 1399 ساعت: 23:58

محمدرضا شجریان (به فارسی: محمدرضا شجریان ؛ تلفظ فارسی: [mohæmːæd ɾeˈzɒː ʃædʒæɾiˈɒːn]) (23 سپتامبر 1940) خواننده ، آهنگساز و استاد (استاد) موسیقی سنتی ایرانی کلاسیک ایرانی است. [2] [3] [4 ] وی را "بزرگترین استاد ایرانی زنده موسیقی کلاسیک فارسی" خوانده اند.

شجریان در مشهد ، ایران متولد شد و از پنج سالگی و زیر نظر پدرش خوانندگی را آغاز کرد. در دوازده سالگی ، او مطالعه رپرتوار سنتی کلاسیک معروف به Radif را آغاز کرد. شجریان خوانندگی را از سال 1959 در رادیو خراسان آغاز کرد و در دهه 60 با سبک متمایز آواز خود به شهرت رسید. استادان اصلی وی احمد عبادی ، اسماعیل مهرتاش ، عبدالله دوامی و نورعلی برومند بودند. او همچنین سبک های آوازی خوانندگان را از نسل های گذشته ، از جمله رضا قلی میرزا زلی ، فریبرز منوچهری ، غمار ملوک وزیری ، اقبال آذر و تاج اصفهانی فرا گرفت. وی از جلیل شهناز ، نوازنده تار افسانه ای ایرانی بسیار تأثیرگذار در پیشرفت خود نام برد و این نشان می دهد که او اغلب سعی داشته است از سبک نوازندگی شهناز در آواز خود تقلید کند.

شجریان با پرویز مشکاتیان ، محمدرضا لطفی ، حسین علیزاده و فرامرز پایور همکاری داشته است. او به عنوان خواننده ماهر در سبک سنتی به چالش کشیده شناخته شده است. در سال 1999 یونسکو در فرانسه جایزه پیکاسو و در سال 2006 مدال موتزارت یونسکو را به وی اهدا کرد.

در مارس 2016 ، شجریان فاش کرد که وی در پانزده سال گذشته به سرطان کلیه مبتلا بوده است. [6] او در فیلم تبریک نوروز خود ، که در حساب YouTube خود منتشر شده است ، با موهای تراشیده ظاهر شد.
شجریان در اوایل پنج سالگی زیر نظر پدرش با تلاوت قرآن آواز خواند. وی در دوازده سالگی بدون مطالعه رضایت پدرش مطالعه رپرتوار سنتی کلاسیک فارسی را که به عنوان رادیف شناخته می شود آغاز کرد زیرا مطالعه و اجرای موسیقی بر خلاف اعتقادات مذهبی پدر بود. شاید به همین دلیل است که او نام هنری "سیاوش بیدکانی" را در اوایل کار خود به عنوان خواننده انتخاب کرد ، که مدت زیادی طول نکشید و خیلی زود دوباره از نام اصلی خود استفاده کرد. شجریان خوانندگی را از سال 1959 در رادیو خراسان آغاز کرد و در دهه 60 با سبک متمایز آواز خود به شهرت رسید. از آن زمان حرفه وی شامل تدریس در گروه هنرهای زیبا دانشگاه تهران ، کار در رادیو و تلویزیون ملی ، تحقیق در مورد موسیقی ایرانی و ضبط های متعدد بود.


گروههای موسیقی
شجریان همیشه در گروه های موسیقی نبوده است ، اما او در حال حاضر با پسرش همایون شجریان و همچنین دو استاد دیگر کیهان کلهر و حسین علیزاده آواز استادان موسیقی ایرانی را می کند. وی همچنین با دخترش مژگان شجریان برنامه اجرا می کند.

در سال 2008 ، او با گروه آوای جهان ، متشکل از پسرش همایون (تمبک و آواز) ، حسین بهروزینیا (بربات) ، مجید درخشانی (تار) ، حسین رضایی نیا (دف) و سعید فرجپوری (کمانچه) به دور دنیا رفت. [7 ]

در سال 2012 ، او به همراه دخترش مژگان شجریان و دیگر اعضای گروه با گروه شهناز تور رفت. این گروه به نام جلیل شهناز نوازنده استاد تار نامگذاری شده است و درصدی از درآمد حاصل از آن تأمین نیازهای بهداشتی وی است.

آثار قابل توجه
کنسرت Raast-Pangagaah با محمدرضا لطفی در Raast-pangagaah (1976).
چهره به چهره با محمدرضا لطفی در نوا (1977).
گلبانگ شجریان ، قسمت 1 (Bot-e Chin) شامل: علی اکبر شیدا (تصنیف ها) ، فریدون شهبازیان (آهنگساز) ، فرامرز پایور (سنتور) ، هوشنگ ظریف (تار). قسمت 2 (دولت عشق) شامل حسن یوسف زمانی (آهنگساز) ، احمد عبادی (سه تار) ، علی اصغر بهاری (کمانچه) است. شعر حافظ ، سعدی و بابا طاهر (1977).
عشق داناد با محمدرضا لطفی در فیلم ابو آتا (1981).
Aastaan ​​e Jaanaan در کنار پرویز مشکاتیان و ناصر فرهنگفر در سور (1982).
Bidaad با پرویز مشکاتیان و گروه عارف در همایون (1985).
در موسیقی بیات ترک (1986) با محمدرضا لطفی همراه باش.
ناوا - موراکاب خانی به همراه پرویز مشکاتیان و گروه عارف در نواوا ، سه گه و دشتی (1986).
دود عود با پرویز مشکاتیان و ارکستر سمفونیک تهران در نواوا (1987).
دستان (آلبوم) | دستان با پرویز مشکاتیان و گروه عارف در چهار گاه (1987).
کنسرت دستگاه چهارگاه (نسخه زنده دستان) با پرویز مشکاتیان و گروه عارف به طور زنده در بن ضبط شد (1987).
قاصدک در کنار پرویز مشکاتیان و همایون شجریان (1994).
دار خیال با مجید درخشانی در Segaah (1995).
Zemestaan ​​Ast در کنار حسین علیزاده و کیهان کلهر در ماهور و همایون (1999).
شب ، سکوت ، کویر (به فارسی: شب ، سکوت ، کویر) با کیهان کلهر بر اساس موسیقی محلی خراسان. چهارراه سنتی (2000).
بدون شما با استادان گروه موسیقی ایرانی در نواوا و بیات کرد (2002).
فریاد با استادان گروه موسیقی ایرانی در Raast-pangagaah (2003).
Devoid Grail با بازی فریدون شهبازیان در ماهور و دشتی (2004).
سر عشق با پا...

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 157 تاريخ : 18 شهريور 1399 ساعت: 15:0

وی در یک خانواده فداکار موسیقی در تهران به دنیا آمد. وی فرزند محمدرضا شجریان ، استاد بزرگ آواز موسیقی سنتی ایرانی است. به توصیه پدرش ، وی در سن 5 سالگی زیر نظر ناصر فرهنگ فر ، استاد تمبک ، طبل دستی ایرانی ، شروع به تحصیل در دانش فن و ریتم کرد. پس از آن ، وی همچنین تحت نظارت جمشید محبی به یادگیری تمبک ادامه داد. وی یادگیری آواز سنتی فارسی آواز را از ده سالگی در کنار خواهران بزرگترش زیر نظر پدر آغاز کرد و از فنون آواز و تولید صدا آگاهی یافت. همزمان ، وی در هنرستان موسیقی تهران حضور یافت و کمانچه را به عنوان ساز حرفه ای خود انتخاب کرد و همچنین توسط اردشیر کامکار تدریس شد. در سال 1991 ، او پدر را در کنسرت های گروه موسیقی آوا در ایالات متحده ، اروپا و ایران همراهی کرد ، و نواختن تمبک بود. و از سال 1999 به بعد همراهی پدرش را در آواز نیز آغاز کرد. اولین کار مستقل او نسیم وصل ، ساخته محمدجواد ضرابیان ، در بیست و هشتمین سالگرد تولدش ، در 21 مه 2003 منتشر شد. وی در 24 ماه مه سال 2020 در طی همه گیرى ویروس کرونا کنسرت زنده اجرا کرد. [1]
گاهشماری وقایع زندگی

همایون شجریان و کیهان کلهر
1975: متولد 21 مه
1985: شروع به مطالعه آواز با خواهرانش تحت نظارت پدرش کرد
1991: به گروه موسیقی آوا پیوست و در حال نواختن تمبک بود
1994: به همراه پدرش و پرویز مشکاتیان کنسرت های قاصدک را در سراسر اروپا اجرا کرد
1999: با پدرش در کنسرت ها آواز را شروع کرد
2000: همراهی پدر در آثاری از جمله پدر و بیداد و زمستان در کنسرت های اروپا ، ایالات متحده و کانادا (به عنوان مثال ، با استادان موسیقی ایرانی)
2002: پدرش را در کنسرت های راست پنجگاه و موراکاب خانی در اروپا و کانادا همراهی کرد.
2003: اولین آلبوم مستقل خود را منتشر کرد: "نسیم وصل"
2004: آلبوم های انفرادی منتشر شده: "Na-Shakiba" و "Showq-e دوست"
2005: آلبوم انفرادی منتشر شده: "نقش خیال"
2006: آلبوم انفرادی منتشر شده: "Ba Setareha"
2008: آلبوم انفرادی (کنسرت زنده برلین - در ارتباط با گروه دستان): "Ghijake Koli"
2008: آلبوم انفرادی (کنسرت زنده برلین - در ارتباط با گروه دستان): "خورشید آرزو"
2009: هماهنگی های آسمانی Maye-Ye Dashti / Maye-Ye اصفهان (CD) [2]
2015: Mastoor o Mast (CD-Album)
2015: خداوندانه اسرار
2017: خشم خواب
2017: امشب کنار غزاله های من بخاب
2018: Irane Man
2019: Afsaneye Cheshhayat (با حضور علیرضا قربانی) [3]

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 145 تاريخ : 17 شهريور 1399 ساعت: 23:17

اوایل زندگی
بنیامین (نام اصلی وحید بهادری) در یک خانواده مسلمان بسیار مذهبی و سنتی (به قول وی) یهودی تبار به دنیا آمد [5] و در محله کوچکی در جنوب تهران بزرگ شد. او از همان کودکی به موسیقی علاقه مند شد.
اولین آلبوم بنیامین یک ضربه فوری بود ، در مدت زمان کوتاهی او را به یک ستاره تبدیل کرد. آهنگ های اولین آلبوم "85" شامل "Khatereha" (خاطرات) است که به عنوان "Donya Dige Mesle To Nadare" ، "Loknat" (لکنت) ، "Adam Ahani" (ربات) همچنین به عنوان "Halam Bade" و "Man Emshab" شناخته می شود. میمیرام "(من امشب خواهم مرد). در سپتامبر 2006 ، بنیامین بهادری برای برگزاری کنسرت در استکهلم به سوئد سفر کرد ، که این آغاز کنسرتهای بین المللی وی بود اما او چهار سال بعد در ایران کنسرت اجرا نکرد. دومین آلبوم وی "88" در آوریل 2009 منتشر شد و ظرف یک هفته از انتشار 500000 واحد فروخت. این آهنگ در مجموع شامل 17 ترانه است (که بیشتر آنها در هر چهار آلبوم وی وجود دارد) و شامل آهنگ های معروف مانند "شناسنامه" ، "کوجای دنیا" (در کجای دنیا) ، "آهای تو" (هی تو) ، "صدای قلب به" (صدای قلب شما) و "Leili dar Paeiz" (لایلا در پاییز). سومین و مورد انتظارترین آلبوم "93" در مارس 2014 پس از پنج سال فاصله طولانی با ترانه هایی مانند "قهوه" (قهوه) ، "مادر" (مدار) ، "هفت عشق" (هفته عشق) و "در مارس 2014 منتشر شد. Faghat shabihe khodeti "(شما دقیقاً مثل خودتان هستید). آخرین آلبوم وی با نام "94" در ژوئیه 2015 منتشر شد ، کمی بیشتر از یک سال پس از انتشار آلبوم سوم او. این کوتاهترین بازه زمانی بین دو آلبوم است و برای طرفداران او تعجب آور بود زیرا انتشار آلبوم گذشته خیلی طولانی شد. این آلبوم آهنگ هایی مانند "اشکال" ، "حواسم به تو" ، "آهنگ 4" و "بارانا" دارد که وی برای دخترش بارانا بهادری خوانده است. بنیامین در جدیدترین آلبوم خود با افزودن متن انگلیسی تجربه کرده است و از طرفداران با انتقادات مختلفی روبرو شده است.

نام آلبوم های او سالی است که طبق تقویم فارسی در آن منتشر شده است.

بنیامین بهادری همچنین برای ساخته های مضمون مذهبی خود مانند "آقام آقام" ، "کربلا" ، "یه پهلون" ، "لالایی" مورد توجه قرار گرفته است.
کنسرت

بنیامین در جریان یک کنسرت در برج میلاد در سال 2014
وی اولین اجرای کنسرت رسمی خود را در داخل ایران در مارس 2010 در جریان "جشنواره بین المللی موسیقی فجر" که در برج میلاد تهران برگزار شد ، انجام داد و از آن زمان هر سال در آنجا به اجرای برنامه پرداخت. جدا از این ، او در بسیاری از شهرهای ایران و بسیاری از کشورهای جهان مانند انگلیس ، آلمان ، اتریش ، نروژ ، استرالیا ، مالزی ، تاجیکستان ، آمریکا ، کانادا ، U.A.E شرکت کرده است.

گروه موسیقی بنیامین
بنیامین این گروه خاص از نوازندگان را دارد که برای اجرای کنسرت با او در داخل و خارج از کشور سفر می کنند. اینها عبارتند از: علی منصوری (رهبر ارکستر ، کیبورد و آوازهای گاه به گاه پس زمینه) علیرضا میراغا (شیپور و سازهای کوبه ای) آرش سعیدی (باس) آلن بارسخیان (گیتار الکتریک) استیو آوانسیان (درامز ، آواز انگلیسی در "94") محمد مجرلو ( آواز سابقه ، تنظیم موسیقی برای "94") و اواخر نیما وارسته (ویولونیست) که برای سه آلبوم اول بنیامین تنظیم موسیقی کرد.
بنیامین بهادری در سال 2010 با نسیم حشمتی ازدواج کرد ، آنها یک دختر به نام بارانا بهادری دارند. بنیامین خبر ازدواج خود را اعلام نکرد و اکثر مردم از همسر و فرزند وی بی خبر بودند تا زمان مرگ همسرش در تصادف در تهران در 20 دسامبر 2013. بنیامین به همراه نسیم و (در آن زمان) بارانای دو ساله هنگامی که ماشین از جاده خارج شد ، بنیامین و بارانا صدمه ای ندیدند اما نسیم ساعت ها بعد در بیمارستان به علت شدت جراحات درگذشت. بنیامین آهنگی به نام "Ye khoone" (خانه ای) را منتشر کرد که به یاد همسر فقیدش خواند و طبق پستی که در فیس بوک زد ، یازده سال طول کشید. این ترانه در روز تولد او ، یک ماه پس از مرگ او منتشر شد. در سال 2015 بنیامین بهادری با شایلی محمودی ، ساکن ایرانی مقیم آمریکا ازدواج کرد. آنها با هم در یک فیلم درام ایرانی-هندی بازی کردند که بنیامین عاشق یک دختر هندی می شود ، با بازی شایلی. آنها با هم 2 پسر دارند ، بنسون بهادری و شایمین بهادری.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 401 تاريخ : 16 شهريور 1399 ساعت: 23:16

هیو جکمن بازیگر و تهیه کننده استرالیایی بیشتر به خاطر بازی در نقش ولورین در امتیازات فیلم 'مردان ایکس' شهرت دارد. وی همچنین به خاطر بازی در نقش هایی در ویژگی هایی مانند "The Prestige" و "Les Misérables" و همچنین کارهای صحنه ای اش شناخته شده است.
هیو جکمن کیست؟
هیو جکمن بازیگر سینما در سال 1968 در استرالیا متولد شد و برای اولین بار با به تصویر کشیدن جهش یافته ولورین در فیلم پرفروش X-Men (2000) مورد توجه گسترده قرار گرفت. جکمن علاوه بر تکرار مجدد نقش با وجود پیش نمایش ها ، دنباله ها و فیلم های پرشمار متعدد ، در فیلم هایی چون The Prestige (2006) و The Greatest Showman (2017) بازی کرده است و به دلیل مشارکت در اقتباس صفحه نمایش بزرگ Les Misérables نامزد اسکار شده است. (2012) این بازیگر استرالیایی برای کارهای صحنه ای خود نیز مورد تحسین قرار گرفته و در سال 2004 برای بازی در فیلم پسری از او برنده جایزه تونی شد.

ولورین و 'مردان ایکس'
برای مخاطبان جریان اصلی ، هیو جكمن را شاید بتوان بیشتر به عنوان جهشگر پنجه خورده ولورین شناخت ، نقشی كه اولین بار در كمیك بوك به نمایش در آمد و در X-Men (2000) ظاهر شد. این فیلم موج جدیدی از فیلمهای پرطرفدار ابرقهرمانی را آغاز کرد ، جکمن و بازیگران دیگرش پاتریک استوارت ، یان مک کلن و بقیه برای X2 (2003) و X-Men: The Last Stand (2006) بازگشتند.

جکمن با X-Men Origins: Wolverine (2009) یک مسابقه اسپینوف به دست آورد و با بازی در سایر رقابت ها و پیش درآمد هایی مانند X-Men: First Class (2011) و The Wolverine (2013) ، با ستاره های جوان تر ، جنیفر لارنس و جیمز ، به بازی ادامه داد. مک آویو تبدیل شدن به یک قاعده مند در این مجموعه.

جكمن آخرین حضور خود را در نقش ولورین در فیلم 2017 لوگان ، نهمین فیلم سینمایی وی داشت. وی در مصاحبه با Entertainment Weekly به شوخی گفت: "من می دانم که این از یک استرالیایی درست به نظر نمی رسد ، اما در برخی از مواقع شما باید مهمانی را ترک کنید." "وقته خونه رفتنه."

'Les Misérables'
در سال 2012 ، جكمن به آوردن یكی از مشهورترین نمایش های موزیكال در همه زمان ها به صفحه نمایش كمك كرد: او در فیلم Les Misérables با آن هاتاوی ، آماندا سیفرید و راسل كرو بازی كرد. در این فیلم ، جكمن در نقش ژان والژان زندانی سابق است كه سعی می كند زندگی جدیدی را كه برای خود ساخته است حفظ كند. کرو افسر پلیس بی امان را دنبال می کند.

در ژانویه 2013 ، جكمن برای بازی در فیلم Les Misérables جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد موزیكال یا كمد را دریافت كرد. او همچنین اولین نامزدی اسکار خود را به دست آورد ، اما برای بازی در فیلم لینکلن اسکار بهترین بازیگر مرد را به دنیل دی لوئیس از دست داد.

مرحله و میزبانی کار
جکمن علی رغم رشد حرفه ای خود در هالیوود ، همچنان به ریشه های صحنه خود وفادار ماند. در سال 2004 ، وی برنده جایزه تونی برای بازی در نقش اصلی در The Boy from Oz در برادوی ، در مورد موسیقیدان پر زرق و برق استرالیایی پیتر آلن شد. جکمن همچنین برای کار خود به عنوان میزبان Tonys 2004 مدعی دریافت امی شد و بعدا در سال 2009 میزبان اسکار شد.

علی رغم مشارکت های وی به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر نقش مکمل ، تلاش جکمن برای ارائه یک نمایش موزیکال با صفحه نمایش کوچک با ویوا لاگلین فقط دو قسمت در CBS طول کشید تا اینکه در سال 2007 لغو شود. او در بازگشت موفقیت آمیز به برادوی در سال 2009 ، با بازی در شیکاگو بسیار بهتر بود. پلیس در کنار دانیل کریگ در یک باران ثابت.

این بازیگر برای فیلم Hugh Jackman: Back to Broadway در سال 2011 به آلتر ایگو آهنگ و رقص خود افتاد ، که در آن او چندین شماره موسیقی مشهور را اجرا کرد و با حکایت های شخصی مخاطبان را جلب کرد. او از قالب مشابهی برای The Man استفاده کرد. موسیقی. نمایش. در سال 2019 ، با بازدید مجدد از آهنگ های محبوب خود از Les Misérables ، The Greatest Showman و The Boy from Oz برای مجموعه ای از نمایش ها از طریق آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا و نیوزیلند.

سالهای اولیه و شغلی
هیو مایکل جکمن در 12 اکتبر 1968 در سیدنی استرالیا متولد شد. جكمن كوچك تر از 5 فرزند ، مادرش 8 ساله بود كه مادرش خانواده را ترك كرد و او و خواهر و برادرانش عمدتا توسط پدرشان بزرگ شدند. وی در مدرسه انحصاری گرامر ناکس تحصیل کرد و بعداً از دانشگاه فنی سیدنی فارغ التحصیل شد.

جكمن حرفه بازیگری خود را از طریق تولیدات صحنه ای و با حضور در چندین نمایش موزیكال ملبورن آغاز كرد. او خیلی زود وارد صحنه بین الملل شد و بابت تحسین انتقادی برای بازی در فیلم Curly در اوکلاهما ستایش کرد! در لندن و بیلی بیگلو در کاروسل در شهر نیویورک.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 166 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 20:56

آلبر کامو نویسنده الجزایری فرانسوی بود که بیشتر به خاطر کارهای پوچ گرایانه خود از جمله "غریبه" و "طاعون" شهرت داشت. وی در سال 1957 برنده جایزه نوبل ادبیات شد.
آلبر کامو کی بود؟
آلبرت کامو به دلیل روزنامه نگاری سیاسی ، رمان ها و مقاله هایش در دهه 40 شناخته شد. مشهورترین آثار وی از جمله غریبه (1942) و طاعون (1947) نمونه هایی از پوچ گرایی هستند. کامو در سال 1957 برنده جایزه نوبل ادبیات شد و در 4 ژانویه 1960 در بورگوندی فرانسه درگذشت.

اوایل زندگی
کامو در 7 نوامبر 1913 در موندوی ، الجزایر فرانسه متولد شد. خانواده دزد نوآوری وی پول کمی داشتند. پدر کامو در جنگ در جریان جنگ جهانی اول درگذشت ، پس از آن کامو با مادرش که تا حدی ناشنوا بود ، در یک قسمت کم درآمد در الجزایر زندگی کرد.

کامو در مدرسه خوب نتیجه گرفت و در دانشگاه الجزایر پذیرفته شد و در آنجا فلسفه خواند و در تیم فوتبال دروازه بان بازی کرد. او پس از یک دوره سل در سال 1930 تیم را ترک کرد و پس از آن تمرکز خود را روی مطالعه دانشگاهی گذاشت. تا سال 1936 ، وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد فلسفه بدست آورد.

تعامل سیاسی
کامو در دوران دانشجویی سیاسی شد و ابتدا به حزب کمونیست و سپس به حزب خلق الجزایر پیوست. وی به عنوان یک قهرمان حقوق فردی ، با استعمار فرانسه مخالفت کرد و برای توانمند سازی الجزایری ها در سیاست و کار بحث کرد. کامو بعداً با جنبش آنارشیست فرانسه همراه شد.

در آغاز جنگ جهانی دوم ، کامو برای کمک به آزادسازی پاریس از اشغال نازی ها به مقاومت فرانسه پیوست. او در طول دوره خدمت سربازی خود با ژان پل سارتر آشنا شد. کامو نیز مانند سارتر ، شرح سیاسی درباره درگیری را در طول مدت آن نوشت و منتشر کرد. در سال 1945 ، او یکی از معدود روزنامه نگاران متفقین بود که استفاده آمریکایی از بمب اتمی در هیروشیما را محکوم کرد. او همچنین منتقد صریح نظریه کمونیسم بود و در نهایت منجر به اختلاف با سارتر شد.

شغل ادبی
سهم فلسفی غالب کار کامو پوچ گرایی است. در حالی که او اغلب با اگزیستانسیالیسم در ارتباط است ، او برچسب را رد کرد و ابراز تعجب کرد که به عنوان یک متحد فلسفی سارتر شناخته می شود. عناصر پوچ گرایی و اگزیستانسیالیسم در مشهورترین نوشته های کامو وجود دارد. افسانه سیزیف (1942) نظریه او درباره پوچ را مستقیماً روشن می کند. قهرمانان داستان های "غریبه" (1942) و "طاعون" (1947) نیز باید با پوچ بودن ارتدوکسی های اجتماعی و فرهنگی روبرو شوند و نتایج وخیمی به همراه داشته باشند.

کامو به عنوان یک الجزایری ، دیدگاه تازه و بیرونی را به ادبیات فرانسه در آن دوره - مربوط به متغیر شهری ادبیات پاریس ، ارائه می دهد. او علاوه بر رمان ، نمایشنامه می نوشت و اقتباس می کرد و در دهه های 40 و 50 در تئاتر فعال بود. از آثار بعدی ادبیات وی می توان به "سقوط" (1956) و "تبعید و پادشاهی" (1957) اشاره کرد.

جایزه و مرگ نوبل
آلبر کامو در سال 1957 جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرد. وی در 4 ژانویه 1960 در بورگوندی فرانسه درگذشت.

زندگی شخصی
کامو در جوانی دو بار ازدواج و طلاق گرفت و اظهار عدم رضایت خود از نهاد ازدواج را در تمام مدت کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 150 تاريخ : 14 شهريور 1399 ساعت: 23:31

مری لوئیز "مریل" استریپ (متولد 22 ژوئن 1949) بازیگر آمریکایی است. [1] [2] استریپ که اغلب به عنوان "بهترین بازیگر نسل خود" توصیف می شود ، به ویژه به دلیل تطبیق پذیری و لهجه هایش معروف است. وی که نامزد دریافت 21 جایزه اسکار شد ، سه بار برنده شده است. [3] از جمله افتخارات دیگر ، وی رکورد 32 نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرده و هشت بار برنده شده است. [4]

استریپ اولین بار در صحنه در Trelawny of the Wells ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه تونی برای 27 واگن پر از پنبه و یک خاطره از دو دوشنبه در سال 1976 را دریافت کرد. در 1977 ، او اولین فیلم خود را در جولیا انجام داد. در سال 1978 ، وی برای بازی در نقش اصلی در مینی سریال هولوکاست برنده جایزه Primetime Emmy شد و اولین نامزدی اسکار خود را برای شکارچی گوزن دریافت کرد. استریپ برای بازی در یک همسر آشفته در فیلم Kramer vs. Kramer (1979) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و در دهه 1980 به عنوان بازیگر سینما معرفی شد. او برای بازی در نقش یک بازمانده از هولوکاست در فیلم Sophie's Choice (1982) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد و بزرگترین موفقیت تجاری خود را در آن مرحله در خارج از آفریقا (1985) داشت. او در اواخر دهه 1980 و 1990 به خاطر کارهایش همچنان به کسب جوایز انتقادی و جوایز ادامه داد ، اما موفقیت تجاری متنوع بود ، با کمدی Death Becomes Her (1992) و درام The Bridges of Madison County (1995) به بزرگترین درآمد وی در این زمینه تبدیل شدند. عادت زنانه.

استریپ در اواخر دهه 2000 و 2010 با بازی در نقش های مختلف در فیلم The Hours (2002) ، The Devil Wears Prada (2006) ، Mamma Mia! (2008) ، جولی و جولیا (2009) ، آن پیچیده است (2009) ، و داخل جنگل (2014). او همچنین برای بازی در نقش مارگارت تاچر در فیلم بانوی آهنین (2011) جایزه اسکار بهترین بازیگر زن دیگر را از آن خود کرد. از نقش های صحنه ای او می توان به احیای مرغ دریایی در تئاتر عمومی در سال 2001 اشاره کرد و نقش های تلویزیونی وی شامل دو پروژه برای HBO ، سریال مینی سریال Angels in America (2003) است که برای آنها برنده جایزه امی دیگری شد و مجموعه درام دروغ های کوچک کوچک (2019) .

استریپ دریافت کننده بسیاری از جوایز افتخاری بوده است. وی در سال 2004 جایزه AFI Life Achievement Award ، Gala Tribute از انجمن فیلم مرکز لینکلن در 2008 و Kennedy Center Honor در سال 2011 به دلیل کمک به فرهنگ آمریکایی از طریق هنرهای نمایشی به وی اهدا شد. باراک اوباما ، رئیس جمهور ، مدال ملی هنر 2010 و در سال 2014 ، مدال آزادی ریاست جمهوری را به او اعطا کرد. [5] در سال 2003 ، دولت فرانسه او را به فرماندهی نشان هنری و ادبی تبدیل کرد. [6] او در سال 2017 جایزه Golden Globe Cecil B. DeMille را دریافت کرد. [7]
اوایل زندگی

استریپ به عنوان سالمند در دبیرستان ، 1966
مری لوئیز استریپ در 22 ژوئن 1949 در سامیت ، نیوجرسی متولد شد. او دختر هنرمند مری ویلکینسون استریپ و مدیر دارویی هری ویلیام استریپ ، جونیور است. [8] او دو برادر کوچکتر به نام های هری ویلیام استریپ سوم و دانا دیوید استریپ ، هر دو بازیگر دارد. [9] پدرش از نژاد آلمانی و سوئیسی بود. اصل و نسب وی به لوفناو برمی گردد ، جایی که پدربزرگ استریپ ، گوتفرید استریب ، به ایالات متحده مهاجرت کرد و یکی از اجداد وی به عنوان شهردار خدمت کرد (نام خانوادگی بعداً به "استریپ" تغییر یافت). [10] خانواده دیگر خانواده پدرش اهل گیسویل بودند. مادر وی اصالت انگلیسی ، آلمانی و ایرلندی داشت. [10] برخی از اجداد مادری استریپ در پنسیلوانیا و رود آیلند زندگی می کردند و از تبار مهاجران انگلیسی قرن 17 بودند. [11] [12] پدربزرگ هشتم او ، لارنس ویلکینسون ، یکی از اولین اروپایی هایی بود که در رود آیلند ساکن شد. [13] استریپ همچنین پسر عموی دوم است که هفت بار از ویلیام پن ، بنیانگذار پنسیلوانیا برکنار شد. سوابق نشان می دهد که خانواده وی از اولین خریداران زمین در این ایالت است. [13] پدربزرگ و مادربزرگ مادرانه او ، مانوس مک فادن و گریس استرین ، بومی منطقه هورن هد دانفاناگی در ایرلند بودند. [12] [14] [15]


استریپ به عنوان تشویق کننده در دبیرستان برناردز ، 1966
مادر استریپ که او را از نظر ظاهری و ظاهری با دام جودی دنچ مقایسه کرده است ، [16] دخترش را به شدت تشویق می کند و از همان کودکی اعتماد به نفس او را ایجاد می کند. [17] استریپ گفت: "او مربی بود زیرا به من گفت: مریل تو توانایی داری. تو خیلی عالی هستی." او می گفت: "هر کاری که فکرت را بکنی می توانی انجام دهی. اگر تنبل باشی ، دیگر این کار را نمی کنی. اما اگر فکرت را بکنی ، می توانی هر کاری بکنی." و من او را باور کردم. " اگرچه او به طور طبیعی بیش از مادر درونگرا بود ، اما بعداً در بزرگسالی به تزریق اعتماد به نفس نیاز داشت ، اما گاهی اوقات برای مشاوره با مادرش مشورت می کرد. [17] استریپ به عنوان یک پروتستان [18] در باسکینگ ریج ، نیوجرسی بزرگ شد و در مدرسه ابتدایی Cedar Hill و مدرسه اوک استریت که در آن زمان دبیرستان بود ، تحصیل کرد. او در اولین دوره ابتدایی خود به عنوان لوئیز هلر در نمایش خانواده طبقه بالا بازی کرد. [19] در سال 1963 ، خانواده به برناردزویل ، نیوجرسی نقل مکان کردند ، جایی که وی در دبیرستان برناردز تحصیل کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 156 تاريخ : 13 شهريور 1399 ساعت: 23:45

پائولو کوئلیو پرفروش ترین رمان "کیمیاگر" را نوشت که 35 میلیون نسخه فروخت و ترجمه ترین کتاب در جهان از نویسنده زنده است.
پائولو کوئلیو کیست؟
پائولو کوئلیو نویسنده برزیلی است. کوئلیو وقتی 38 ساله بود ، در اسپانیا بیداری معنوی داشت و در اولین کتاب خود به نام "زیارت" درباره آن نوشت. این کتاب دوم او ، کیمیاگر بود که باعث شهرت وی شد. او 35 میلیون نسخه فروخته است و حالا هر دو سال در مورد یك كتاب می نویسد.

اوایل زندگی
کوئلیو در 24 آگوست 1947 در ریودوژانیرو ، برزیل متولد شد. کوئلیو در مدارس یسوعیان تحصیل کرد و توسط والدین کاتولیک متدین بزرگ شد. او در همان اوایل تشخیص داد که می خواهد نویسنده شود اما پدر و مادرش که آینده ای در این حرفه در برزیل نمی دیدند دلسرد شدند. نوجوانی یاغی کوئلیو پدر و مادرش را وادار کرد تا سه بار او را به پناهندگی ذهنی واگذار کنند ، از 17 سالگی شروع می شود. "کوئلیو گفت:" من بخشیده ام. "این با عشق اتفاق می افتد ، همیشه - وقتی این عشق را به شخص دیگری دارید ، اما می خواهید این شخص تغییر کند ، مانند شما شود. و سپس عشق می تواند بسیار مخرب باشد."

کوئلیو سرانجام از مراقبت های نهادی خارج شد و در دانشکده حقوق ثبت نام کرد ، اما تحصیلات خود را برای "زندگی جنسی ، مواد مخدر و راک اند رول" زندگی هیپی در دهه 1970 ترک کرد. وی متن ترانه هایی را برای موسیقی دانان برزیلی معترض به حاکمیت نظامی این کشور نوشت. وی به دلیل فعالیت سیاسی سه بار به زندان افتاد و در زندان مورد شکنجه قرار گرفت.

زیارت
کوئلیو پس از جابجایی در میان چندین حرفه ، زندگی خود را هنگام سفر به اسپانیا در 1986 در سن 39 سالگی تغییر مسیر داد. کوئلیو بیش از 500 مایل راه جاده Santiago de Compostela ، یک مکان زیارتی کاتولیک را طی کرد. پیاده روی و بیداری معنوی که در مسیر تجربه کرد ، او را به نوشتن کتاب "زیارت" ، شرح زندگینامه ای از سفر ، به زبان پرتغالی مادری اش تحریک کرد. او شغل های دیگر خود را رها کرد و تمام وقت خود را به کار نویسندگی اختصاص داد.

'کیمیاگر'
در سال 1987 ، کوئلیو در طی یک دوره دو هفته ای خلاقیت ، کتاب جدیدی به نام کیمیاگر نوشت. این رمان تمثیلی درمورد پسری چوپان اندلسی بود که سفری عرفانی را دنبال می کند که در آن یاد می گیرد به "زبان جهان" صحبت کند و بنابراین آرزوی قلبی خود را دریافت می کند. این کتاب در ابتدا توجه چندانی را به خود جلب نکرد ، تا این که ترجمه فرانسه زبان در اوایل دهه 1990 ناگهان از لیست پرفروش ها در فرانسه عبور کرد. ترجمه های بعدی به دنبال آن انجام شد و به زودی کیمیاگر به پدیده ای جهانی تبدیل شد. این کتاب ، به تعداد کوئلیو ، تقریباً 35 میلیون نسخه فروخته شده است و هم اکنون ترجمه شده ترین کتاب در جهان از نویسندگان زنده است.

از زمان انتشار کتاب کیمیاگر ، کوئلیو کتاب جدیدی را با نرخ تقریباً هر دو سال یکبار تولید کرده است. در یک آیین برنامه ریزی تا حدودی غیرمعمول ، او به خود اجازه می دهد تا مراحل نوشتن یک کتاب جدید را فقط پس از یافتن یک پر سفید در ژانویه یک سال عجیب آغاز کند. هرچند که عجیب به نظر برسد ، به نظر می رسد کارساز است. 26 کتاب وی بیش از 65 میلیون نسخه حداقل در 59 زبان به فروش رسیده است.

زندگی شخصی
طرفداران کوئلیو کتاب های او را الهام بخش و تغییر دهنده زندگی می دانند. منتقدان او نوشتن او را به عنوان نوعی عصر جدید رد می کنند ، و معنوی مبهم و فاقد سخت گیری را ترویج می دهند. نویسنده ای با اعتماد به نفس که برچسب خودیاری را رد می کند - "من یک نویسنده خودیاری نیستم ، من یک نویسنده خود مشکلی هستم" - کوئلیو انتقادات ناشناس خود را رد می کند. وی می گوید: "وقتی كتاب می نویسم ، كتابی برای خودم می نویسم ؛ عکس العمل خود خواننده است." "اینکه مردم آن را دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند ، کار من نیست."

کوئلیو از سال 1980 با همسرش ، کریستینا اویتیچیکا ، هنرمند ازدواج کرده است. این زوج نیمی از سال را در ریودوژانیرو و نیمی دیگر را در یک خانه روستایی در کوههای پیرنه فرانسه می گذرانند. در سال 1996 ، کوئلیو موسسه پائولو کوئلیو را تأسیس کرد که از کودکان و سالخوردگان پشتیبانی می کند. وی به پیروی از نسخه خود از "زبان جهان" کیمیاگر ، به نوشتن ادامه می دهد.

کوئلیو گفته است: "[خورخه لوئیس] بورخس گفت که فقط چهار داستان برای گفتن وجود دارد: یک داستان عاشقانه بین دو نفر ، یک داستان عاشقانه بین سه نفر ، مبارزه برای رسیدن به قدرت و سفر." "همه ما نویسندگان همین داستان ها را بی نهایت بازنویسی می کنیم."

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 178 تاريخ : 12 شهريور 1399 ساعت: 23:28